خبر غافلگیر کننده شهردار رشت

تندیس «میرزا کوچک» فردا از میدان شهرداری به خیابان شریعتی یا سعدی منتقل می شود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثابت‌قدم از انتقال تندیس میرزا کوچک از میدان شهدای ذهاب رشت به خیابان شریعتی یا سعدی این شهر خبر داد و یادآور شد: این انتقال فردا انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس,  محمدعلی ثابت‌قدم عصر امروز در نشست با اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر گیلان به تمهیدات اندیشیده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر اشاره کرد.

mirza9471barfوی با اشاره به وضعیت پیاده‌ راه‌سازی در چهار طرف میدان شهرداری رشت منتهی به میدان شهدای ذهاب، تصریح کرد: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن مسیر مذکور از چهار طرف بازگشایی می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه تا روز ۲۰ بهمن مسیرهای مورد نظر برای راهپیمایی ۲۲ بهمن بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: برای افتتاح پیاده راه‌سازی شهر رشت ۱۲۰ روز زمان در نظر گرفته شده که ۲۹ روز تا پایان آن باقی مانده است.

افتتاح پروژه پیاده راه‌سازی رشت در اسفندماه

وی از افتتاح پروژه پیاده راه‌سازی رشت تا نیمه اسفند ماه امسال یا دهه فاطمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میدان شهدای ذهاب رشت مسیر اصلی تجمع راهپیمایی‌ها محسوب می‌شود، تمهیدات لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اندیشیده شده است.

ثابت‌قدم از انتقال تندیس میرزا کوچک از میدان شهدای ذهاب رشت به خیابان شریعتی یا سعدی این شهر خبر داد و یادآور شد: این انتقال فردا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب کامل سیستم صوتی مناسب با ایجاد جایگاه اسپیس برای باندها صبح روز ۲۱ بهمن آماده بهره‌برداری می‌شود، متذکر شد: پاکسازی و آماده‌سازی میدان شهدای ذهاب به صورت کامل با انجام تبلیغات محیطی، نصب سیستم صوتی و جایگاه مراسم صورت می‌گیرد.

tel final1

Share