فرمانده انتظامي شهرستان آستانه اشرفيه خبرداد

انفجار کپسول گاز در آستانه‌ اشرفیه جان سه تن را گرفت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت:در حادثه انفجار کپسول گاز که در طبقه دوم این ساختمان ۲۴ واحدی رخ داد، ۳ تن که۵۰،۴۹ و۳۳ سال سن داشتند به علت سوختگی شدید جان باختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انفجار کپسول گاز باعث آتش سوزی و متعاقب آن جان باختن ۳ تن در شهرستان آستانه اشرفیه شد.

 DSC_6334سرهنگ منوچهر محبوبی ابراهیمی فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آتش سوزی در ساختمان ۲۴ واحدی واقع در بلوار معین، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه ماموران آتش نشانی در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه ماموران انتظامی با حضور در محل با کمک سایر سازمانهای امدای به کمک حادثه دیدگان شتافتند،افزود: متاسفانه در این حادثه که در طبقه دوم این ساختمان ۲۴ واحدی رخ داد، ۳ تن  که۵۰،۴۹ و۳۳ سال سن داشتند به علت سوختگی شدید جان باختند.

سرهنگ منوچهر محبوبی با اشاره به اینکه دو خانم ۲۹ و۲۵ ساله و یک پسر ۴ ساله نیز در این حادثه دچار مصدومیت و سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند، بیان داشت: برابر اظهار نظر اولیه کارشناسان آتش نشانی علت وقوع حریق، انفجار کپسول گاز  ۳ کیلوئی پیک نیک اعلام شده که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در پایان با اعلام اینکه در این حادثه به ۳ واحد مسکونی همجوار نیز خساراتی وارد شد، تاکید کرد: رعایت مسائل ایمنی و بازدید از لوازم گاز سوز به ویژه در فصول سرد سال باید همواره مورد توجه شهروندان بوده تا از وقوع حوادث ناگوار و جبران ناپذیر جلوگیری شود.

 

tel final1

Share