افتتاح نمایشگاه عکس روایت عاشقی در آستانه اشرفیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاحیه عکس های عاشورایی با موضوع روایت عاشقی در صحن حرم مطهر آقاسیدجلال الدین اشرف شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد. صبح امروز در صحن حرم مطهر آقاسیدجلال الدین اشرف شهرستان آستانه اشرفیه با حضور مدیران شهرستانی و جمعی مردم ولایتمدار این شهرستان، ۴۰قطعه عکس که متعلق به محرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاحیه عکس های عاشورایی با موضوع روایت عاشقی در صحن حرم مطهر آقاسیدجلال الدین اشرف شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.revaiate-asheghi1

صبح امروز در صحن حرم مطهر آقاسیدجلال الدین اشرف شهرستان آستانه اشرفیه با حضور مدیران شهرستانی و جمعی مردم ولایتمدار این شهرستان، ۴۰قطعه عکس که متعلق به محرم سال گذشته و سالجاری از عزاداری های سراسر کشور در قالب نمایشگاه روایت عاشقی به نمایش گذاشته شد.

حجت‌الاسلام عباس خوبرو رئیس اوقاف آستانه اشرفیه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار آریا،ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فرهنگی آستان قدس رضوی در استان گیلان،برگزاری این نمایشگاه را اقدامی بزرگ در راستای اعتلای فرهنگ حسینی دانست و افزود:به نمایش گذاشتن تصاویر وی‍‍ژه عاشورایی نشات گرفته از عشق به حسین(ع) است.

وی اذعان داشت:این اقدام روزنامه قدس در واقع ایجاد شور حسینی و زنده نگاه داشتن عشق و ارادت به ائمه اظهار در دلهای بازدیدکنندگان را به همراه خواهد داشت و نشاندهنده میزان علاقه و دل دادگی مومنین و مومنات به سالار شهیدان می باشد.

خوبرو خاطرنشان کرد:در سالهای اخیر شاهد فعالیت های بسیاری از سوی عاشقان و محبان اهل بیت در قالب چاپ کتاب،برگزاری نمایشگاه،ساخت فیلم و عکس صورت گرفته که همه این فعالیت ها خوشنودی خداوند را به دنبال خواهد داشت،اما آنچه که حایز اهمیت است توجه به اخلاص در انجام این امور است.

این مسئول ضمن ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه “روایت عاشقی” در صحن حرم آقاسید جلال الدین اشرف به عنوان یک پایگاه فرهنگی مذهبی،از مدیریت روزنامه قدس گیلان خواست تا این نمایشگاه را به عنوان الگویی موفق در سابقه اجرایی خود لحاظ کنند و نسبت به اجرای دیگر فعالیت های ارزشی اقدام نمایند.

رئیس اوقاف آستانه اشرفیه در پایان بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای شناساندن سیره معصومین به جهانیان تاکید کرد و نقش رسانه را به عنوان یک ابزار کارامد در دنیای کنونی که به عصر ارتباطات ملقب شده بسیار اساسی قلمداد نمود.

شایان ذکر است که اجرای مدیحه سرایی و سخنرانی از برنامه های صورت گرفته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس روایت عاشقی در شهرستان آستان اشرفیه بود.

Share