انتقاد شدید استاندار گیلان از رفتار اعضای شورا

اعضای شورا نباید با تک محوری و خودخواهی فقط سلایق و عقاید خود را اجرا کنند/این صندلی را مردم برای خدمت در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان درباره اتفاقات اخیر در سطح شوراها و تعاونی‌های استان اظهار کرد: شوراها باید دقت داشته باشند که این صندلی را مردم در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند و باید در خدمت مردم باشند و نباید با تک محوری و خودخواهی فقط سلایق و عقاید خود را اجرا بکنند و باید مشکلات خود را در جلسات محرمانه حل و فصل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،محمدعلی نجفی امروز در مراسم بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های برق رشت، اظهار داشت: به تبعیت از آرمان‌های اصیل انقلاب و روشی که امروز توسط رهبر معظم انقلاب در پیش گرفتند برای هدایت جامعه به سمت و سوی پیشرفت و آسایش امروز و در آغاز دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی زیادی در سطح کشور و بویژه در استان سبز گیلان هستیم.

photo_2016-02-02_15-46-26وی افزود: با توجه به حرکت موفقیت آمیز سرداران دیپلماسی در اجرای توافق هسته‌ای پروژه‌های بسیاری در روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

نجفی تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های برق منطقه‌ای امسال شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بسیاری بودیم و باید تشکر ویژه داشته باشیم از این سازمان برای دارا بودن کمترین خاموشی در سطح استان که موجب رضایت مردم محترم استان شده است.

در بحران اخیر و برف چند روزه با توجه به درصد تخریبی که شاهد آن بودیم دوستان ما در کمیته بحران بسیار خوب آن را مدیریت کرده و توانستند با بیشترین درصد موفقیت در برقراری آرامش بحران را پشت سر بگذارند.

وی گفت: با توجه به فرسودگی شبکه‌های آب و فاضلاب و توزیع برق باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی و بازسازی این شبکه‌ها استقبال کنیم و در دولت اخیر با توجه به کاهش قیمت بیش از ۷۰ درصدی نفت که بخش اعظم گردش اقتصادی ما به دوش آن است مشکلات عدیده‌ای دامنگیر مسئولان در جهت رفاه و خدمات رسانی به ملت غیور ایران بوده است اما امیدواریم با تدبیر دولت و افزایش سطح تولیدات داخلی و رهایی نسبی از تک بعدی بودن اقتصاد نفتی پس از این شاهد پیشرفت و رشد کشور باشیم.

استاندار گیلان درباره اتفاقات اخیر در سطح شوراها و تعاونی‌های استان اظهار کرد: شوراها باید دقت داشته باشند که این صندلی را مردم در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند و باید در خدمت مردم باشند و نباید با تک محوری و خودخواهی فقط سلایق و عقاید خود را اجرا بکنند و باید مشکلات خود را در جلسات محرمانه حل و فصل کنند.

وی افزود: توجه کنید که نباید به افراد متحجر و سودجو فرصت اغتشاش و حاشیه‌سازی بدهید شرکت‌های تعاونی جهت‌ انگیزه‌های شخصی و رفع نیازهای شخصی طرح نشده‌اند بلکه تنها باید به رفع مشکلات مردم بپردازند.

tel final1

Share