با حضور سردار عبدالله پور

فرمانده جدید سپاه فومن معارفه شد/سرهنگ میرزاپور:دشمن علیه ما جنگ نرم تمام عیاری را در پیش گرفته است/حلقه های صالحین مستحکم ترین سنگر در مقابل جنگ نرم دشمن است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه فومن جنگ سخت را علیه کشور ناکارآمد دانست و گفت: در جنگ سخت دشمن نتوانست قد علم کند و امروز با برنامه به جنگ فرهنگی علیه ما آمده است.

 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ فردین میرزاپور فرمانده جدید سپاه فومن در اولین نشست خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه مجاهد نستوه  آیت الله شیخ نمر گفت: خبرنگاران زبان گویای مسئولان هستند و امیدوارم با همکاری شما شاهد پیشبرد اهداف باشم.

photo_2016-01-05_12-21-17به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,میرزاپور به جوانان حاضر در  عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در جنگ نامتقارن و نامتوازن جوانان ما چنان خوش درخشیدند که امروز ما کشوری استوار و مستقل و با صلابت داریم  و این نتیجه شجاعت و شهادت طلبی جوانان ما بود که برای کشور جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه فومن جنگ سخت را علیه کشور ناکارآمد دانست و گفت: در جنگ سخت دشمن نتوانست قد علم کند و امروز با برنامه به جنگ فرهنگی علیه ما آمده است.

وی مهمترین ابزار دشمن در جنگ فرهنگی را رسانه و ماهواره خواند و تاکید کرد؛ دشمن علیه ما جنگ نرم تمام عیاری را در پیش گرفته است.

میرزاپور به ابتکار عمل رهبر فرزانه انقلاب در مقابله با جنگ نرم دشمن در کشور اشاره کرد و افزود: به دستور رهبر  حلقات صالحین و حلقه های فرهنگی را پیش رو گرفته و سپاه به دستور رهبری  در بسیج  با رویکرد جدید  جوانان مطیع رهبری را به جهت نهادینه کردن  اخلاق و فرهنگ و ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت  بسان جوانان گذشته آموزش داده تا جوانان بتواند در مقابل جنگ نرم دشمن با حضور در حلقه های صالحین سنگر بسازند.

سرهنگ فردین میرزاپور با اشاره به اینکه حلقه های صالحین مستحکم ترین و مهمترین سنگر ارزشی و اعتقادی در مقابل جنگ نرم دشمن است گفت: با حلقات صالحین و با تفکر دینی در جنگ نرم دشمن صف ارایی می کنیم و بهترین آرایش جنگی حلقات صالحین است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن ایشان با بیان اینکه حجت الاسلام نوروزیان مسئول و متولی اجرایی حلقات صالحین در فومن هستند افزود: این حلقات هفتگی و ماهانه با رویکرد تثبیت تفکر دینی , ارزشی  , شهادت طلبی  و انتقال فرهنگ  در پایگاههای مقاومت بسیج برگزار می شود.

سرهنگ میرزا پور همچنین بعد از این نشست خبری از تعدادی از مکان های برگزاری حلقه های صالحین در شهرستان بازدید کردند.

گفتنی است در مراسمی کهپیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد سرهنگ فردین میرزاپور بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه فومن معرفی  و از زحمات ۴ ساله سرهنگ علی توشه قدردانی شد.

Share