پس از پایان جشنواره عمار

جوقه دوست خبر داد:برنامه ریزی برای اکران مستند «حال ما خوب است اما تو باور نکن» در دانشگاه های سراسر کشور

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فیلم مستند «حال ما خوب است اما تو باور نکن» با حضور عوامل گیلانی خود در چارچوب «جشنواره مردمی فیلم عمار» در سینما فلسطین تهران به نمایش گذاشته شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فیلم مستند «حال ما خوب است اما تو باور نکن» با حضور عوامل گیلانی خود در چارچوب «جشنواره مردمی فیلم عمار» در سینما فلسطین تهران به نمایش گذاشته شد.photo_2016-01-03_08-47-29

علیرضا جوقه دوست کارگردان فیلم مستند «حال ما خوب است اما تو باور نکن» در گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: این مستند با حضور عوامل فیلم، هنرمندان و جمعی از خانواده شهدا در سینما فلسطین تهران اکران شد و سپس بنده به عنوان کارگردان و آقای مهدی احتشامی به عنوان کارگردان و تهیه کننده فیلم و همچنین  آقای امین تمیزکار تدوینگر پرتلاش در نشست خبری حضور رساندیم و از همه عوامل تولید این فیلم و هنرمندانی که افتخار حضور در این فیلم را دادند تشکر و قدردانی شد.

وی همچنین ادامه داد: پس از نمایش مستند «حال ما خوب است اما تو باور نکن»، این فیلم مورد تحسین مدعوین قرار گرفت و پس از پایان فیلم حضار یک صدا با تشویق کردن خود خستگی را از تنمان بیرون کرده و اشک را درچشمانمان جاری کردند.

جوقه دوست در ادامه گفت: به پیشنهاد هنرمندان در حال برنامه ریزی هستیم تا این فیلم بعد از پایان جشنواره مردمی عمار با حضور عوامل اصلی در دانشگاه های سراسر کشور اکران شود.

این کارگردان جوان گفت: بنده از آقای حمید نظر خواه علیسرایی مدیر عامل محترم موسسه فرهنگ گیل کوچصفهان تقدیر و تشکر می کنم که از شروع پیش تولید این فیلم تا کنون پشتیبان و همراهمان بودند

وی در پایان با بیان اینکه به خود می بالیم که توانستیم در این روزگار حرکتی فرهنگی و هنری انجام داده باشیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای استان عزیزمان گیلان باشیم.

photo_2016-01-03_08-47-15 photo_2016-01-03_08-50-41
tel final1

Share