در حاشیه نقد فیلم فیلم سینمایی میان ستاره ای

فراستی در رشت: باید از شر سینمای دولتی خلاص شویم/سینمای ما باید از اول ساخته شود و باید به موجودی طبیعی تبدیل شود/نقدهای هفت داغ ترخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فراستی گفت:حال سینمای ایران خوب نیست و حضور دولت و وجود سینمای دولتی بیماری این سینماست و ما اگر می خواهیم به جلو برویم باید از شر سینمای دولتی خلاص شویم .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آرت گیل،فیلم سینمایی میان ستاره ای به کارگردانی کریستوفر نولان با حضور مسعود فراستی منتقد مطرح سینما در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت اکران شد.
photo_2015-12-03_10-49-56در این برنامه که با حضور پرشور دانشجویان و میهمانان برگزار شد پس از نمایش این فیلم فراستی به روی صحنه آمد و به نقد و بررسی این فیلم پرداخت . همچنین دو تن از حاضران در سالن در کنار فراستی به بحث و بررسی فیلم پرداختند.
مسعود فراستی که درسری جدید برنامه هفت به اجرا و سردبیری بهروز افخمی به این برنامه برگشته است در پایان این برنامه در گفتگویی کوتاه در پاسخ به این سوال که به سری جدید برنامه هفت می توان امیدوار بود یا نه اظهار داشت: باید از سری قبل بهتر شویم و سعی می کنیم در انتخاب منتقدین دقت بیشتری کنیم و هر منتقدی را به برنامه نیاوریم و نقدهای خوبی داشته باشیم و در زمان برگزاری جشنواره فجر نقدهای هفت داغ تر از این خواهد شد.

فراستی درباره این گفته افخمی که بزودی و بعد از پایان ماه صفر هفت حال و هوای جذاب تری پیدا خواهد کرد گفت: خیلی نمی دانم او چه در فکر دارد و من به بخش خود فکر می کنم و کار خودم را انجام می دهم و به شما می توانم قول بدهم که حداقل در بخش نقد به عقب نرویم .
وی در پایان سینمای ایران را بیمار دانست و گفت:حال سینمای ایران خوب نیست و حضور دولت و وجود سینمای دولتی بیماری این سینماست و ما اگر می خواهیم به جلو برویم باید از شر سینمای دولتی خلاص شویم . بخش خصوصی باید بیاید و در سینما سرمایه گذاری کند و فعال شود و اینقدر در انحصار دولت نباشد . سینمای ما باید از اول ساخته شود و باید به موجودی طبیعی تبدیل شود چرا که الان به مانند موجودی غیر طبیعی است .

tel final1

Share