دیارمیرزا گزارش می دهد

ترافیک چهره ها ; معرفی نامزدهای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه فومن و شفت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از ۱۵ روز مانده به ثبت نام انتخابات مجلس دهم به دو شهرستان فومن و شفت رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه می پردازیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از ۱۵ روز مانده به ثبت نام انتخابات مجلس دهم به بررسی کاندیدای احتمالی انتخابات در استان گیلان خواهیم پرداخت.در گام هفتم سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به دو شهرستان فومن و شفت رفته  و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه خواهند پرداخت. از این حوزه انتخابیه یک نفر به بهارستان راه می یابد.
ناگفته نماند تا روز پایان ثبت نام احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها وجود دارد.

۴-رزومه-۱-۴۱۲x600ناصر عاشوری: نماینده کنونی مردم فومن و شفت سالهاست که از جمله چهرهای سیاسی تاثیرگذار در حوزه انتخابیه خود محسوب می شود.معاون پارلمانی وزیر بازرگانی و نماینده ادوار مجلس در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص علت تداوم حضور خود در عرصه ی سیاسی گفته بود: «هنوز زمانی که اعتدالی وجود نداشته او اعتدالگرا بوده است»حاج ناصر عاشوری در انتخابات مجلس دهم یکی از چهره هایی است که به دلیل مقبولیت زیاد مردمی شانس بالایی برای حضور در بهارستان دارد.

محمدمهدی افتخاری:در دوره های مختلف از فرزند روحانی شهید محمدحسین افتخاری به عنوان نامزد احتمالی انتخابات نام برده می شده و در انتخابات پیشرو نیز وی یکی از چهره هایی است که احتمال حضور او در انتخابات وجود دارد.

سیدتقی موسویان: حضور شهردار سابق انزلی که در دوره ای تا یک قدمی فرمانداری فومن هم رفت به عنوان یک چهره ی اصولگرا در انتخابات پیش رو تقریبا قطعی است.

علی میرزایی: حضور فرماندار سابق فومن و نماینده دوره هشتم مردم فومن و شفت در انتخابات هفتم اسفند تقریبا قطعی به نظر می رسد.گفتنی است میرزایی از مقوبلیت خوبی در حوزه انتحابیه برخوردار است.

اردشیر روحی ماسوله: از رئیس سابق جهاد کشاورزی گیلان به عنوان یکی دیگر از کاندیدای انتخابات مجلس دهم نام می برند.

رسول جماعتی: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس ششم , از جمله چهره های اصلاح طلبی است که از مدت ها پیش حضور او در انتخابات قطعی شده است. قائم مقام سابق معاونت توسعه مدیریت، منابع وامور استان‌های وزارت صنعت معدن وتجارت  چندی پیش مصاحبه های تندی در خصوص دلایل ردصلاحیتش در دوره های قبلی انتخابات انجام داده بود.

مجید رجبی ویسرودی: شایعه حضور عضو شورای شهر رشت در انتخابات مجلس دهم زمانی قوی تر شد که رجبی ویسرودی در نامه ای سرگشاده به وزارت کشور خواستار شفاف شدن اجرا و یا عدم اجرای قانونی شد که اعضای شورا را مکلف به استعفا از شورا درست ۶ ماه قبل از انتخابات می کرد.

کیوان میرزایی فشالمی:وی در انتخابات مجلس نهم با کسب کمتر از ۵ هزار رای نتوانست به مجلس راه یابد. ریاست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور گیلان از جمله سوابق میرزایی است .

خلیل بهرزی فر: در حالی که در انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه فومن و شفت شاهد حضور ۵ کاندیدا بودیم , رقابت اصلی میان بهروزی فر و عاشوری در جریان بود بطوریکه این پاسدار بازنشسته با اختلاف کمتر از ۵ هزار رای نتوانست پیروز انتخابات باشد.پیش بینی می شود بهروزی فر از جمله چهره های پرشانس انتخابات مجلس دهم باشد.

داود انصاری: به نظر می رسد باید شاهد حضور مجدد کاندیدای دوره قبل مجلس شورای اسلامی در انتخابات مجلس دهم نیز باشیم.انصاری فارغ التحصیل مقطع دکترای فیزیک است.

جواد زبردست : مدیرعامل توسعه فناوری و ارتباطات گیلان از جمله شخصیت هایی است که فعالیت غیر رسمی خود را از چندی پیش آغاز کرده است .

هادی نوری : استادیار و عضو هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه گیلان از جمله چهره های شاخص جربان اعتدال گرای استان گیلان است که در صورت کاندیداتوری می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای طرفداران دولت شناخته شود.

tel final1

Share