فرمانده انتظامي استان گیلان خبر داد:

کشف ۵۰ کیلو تریاک از خودروی زن و شوهر قاچاقچی

به گزارس پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از خودروی پراید زن و شوهر قاچاقچی ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارس پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از خودروی پراید زن و شوهر قاچاقچی ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.IMG_5418

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت باندی در تهیه وتوزیع موادمخدر مطلع شده و مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات پلیسی از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط اعضای این باند اطمینان حاصل نموده و خودروی متهمان را در شهرستان رودبار  متوقف کردند.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه از جاساز خودروی پراید زن و شوهر قاچاقچی ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، بیان داشت: ۳ متهم دیگر که خودروی پراید را با یک خودروی پژو ۴۰۵ همراهی می کردند، در پلیس راه سراوان رشت متوقف و دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه دو  قاچاقچی که خریدار و توزیع کننده مواد مخدر بودند، نیز در ادامه بررسی این پرونده توسط پلیس دستگیر شدند،  اظهار داشت: ۷ متهم این پرونده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس گیلان در پایان از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان در حوزه مواد مخدر می باشد.

telegramdintitled

Share