جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان

پیشرفت های علمی نخبگان، در گرو امنیت و آرامش جامعه است+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: پیشرفت های علمی نخبگان در گرو امنیت و آرامش جامعه می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: پیشرفت های علمی نخبگان در گرو امنیت و آرامش جامعه می باشد.
۱ مراسم تجلیل از ۹ نخبه جشنواره خوارزمی و برترینهای کنکور سراسری۹۴ به مناسبت هفته ناجا با حضور مهرداد مهرگان جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان و نماینده بازرسی کل ناجا در هفته ناجا، بنیاد نخبگان استان، نخبگان بسیج علمی و پژوهشی سپاه قدس گیلان، نماینده صنایع دفاعی منطقه شمال کشور در سالن جلسات دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان برگزار شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه امروزه ابزار علمی؛ تفکر دانشمندان و نخبگان علمی کشور عامل پیشرفت جامعه می باشد گفت: هرچقدر علم اندوزی در جامعه بیشتر باشد توسعه و درخشش جامعه در ابعاد مختلف و عرصه های بین المللی افزون تر خواهد شد
وی پیشرفت های علمی نخبگان را در گرو امنیت و آرامش جامعه دانسته و بیان داشت: همدلی و همزبانی نخبگان و دانشگاهیان یاری بخش پلیس در تولید امنیت است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان مشارکت و همکاری نخبگان با پلیس را مهمترین انتظار پلیس از نخبگان اعلام نموده و تصریح کرد: دین مداری، فروتنی و افتادگی، سخت کوشی و روحیه خدمتگزاری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و احساس مسئولیت نسبت به جامعه داشته باشید.
دکتر اصفهانی رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان نیز در این مراسم گفت: برگزاری این مراسم ارزشمند را نشان دهنده تعامل تنگاتنگ پلیس استان با مراکز علمی و دانشگاهی می باشد.
رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با بیان اینکه نخبگان پیشگامان و افتخارآفرینان کشور هستند، افزود: برای علم اندوزی در مسیر تولید دانش گام برداشتن ستودنی است.
وی با بیان اینکه حس مسسئولیت پذیری نخبگان باید بیشتر از بقیه اقشار جامعه باشد، بیان داشت: شما دانش پژوهان باید خدمت به مردم را سرلوحه زندگی قرار دهید.
گفتنی است،در خاتمه این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه از ۹ نخبه جشنواره خوارزمی و برترین های کنکور سراسری۹۴ در استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

۲۰۱۵۱۰۰۶_۱۲۰۶۲۶ ۲۰۱۵۱۰۰۶_۱۲۱۹۵۱

Share