امام جمعه فومن

در تصویب «برجام »مجلس,دولت و مردم یکدل و یک زبان شدند/مسئولان مساجد در دعوت از مداحان دقت کافی داشته باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن به تصویب برجام اشاره و افزود: در تصویب برجام ملت،مجلس و دولت یکدل و یک زبان شدند و ملت نیز حامی دولت و مجلس است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه شور حسینی سراسر جهان اسلام و کشور را فرا گرفته است, گفت:صدای «حسین ،حسین» در مساجد شهرستان و دو مسجد بزرگ فومن پر رونق تر از گذشته طنین انداز شده است.
safavi627_IMG_5559به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,حجت الاسلام محمد حسن صفوی خطاب به هیئت امناء مساجد شهرستان گفت؛مسئولان فقط به مداحی بسنده نکنند بلکه از روحانیون و اسلام شناسان بزرگ دعوت شود تا فقط برنامه مساجد سینه زنی نباشد .
حجت الاسلام صفوی با بیان اینکه هیئت امناء مساجد باید در دعوت از مداحان دقت کافی داشته باشند, تاکید کرد:اجازه ندهیم کسانی که در مجالس دیگر ترانه سرایی می کنند بیایند در مجلس حسین (ع)روضه و ذکر مصیبت بخوانند.
وی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع نخبگان اشاره کرد و گفت: حضرت اقا فرمودندشما نخبگان باید نخبگی خود را به خداوند بزرگ و تامین کنندگان امنیت و سرداران و انقلاب نسبت دهید زیرا شما زمانی پیشرفت می کنید که امنیت داشته باشید.
حجت الاسلام صفوی به امنیت بالای کشور اشاره کرد و افزود: سرداران ما با طراحی و ساخت تونلهای زیر زمینی و موشکی مدافع نظام و انقلابند.
امام جمعه فومن به تاکیدات رهبر در خصوص شرکت در اردوی جهادی و با خبر شدن از مشکلات کشور و مرعوب نشدن به غرب اشاره کرد و یادآور شد:نسل جوان می تواند افتخارات را به ثبت رسانده و کشور را به درجات بالای علمی برساند.
وی بابت برگزاری یادواره سردار شهید حسین همدانی در مسجد جامع فومن تفدیر کرد و اظهار نمود:در کشور نظیر سردار همدانی که خوار چشم دشمنان شده اند زیاد هستند.photo_2015-10-17_16-38-50
امام جمعه فومن به تصویب برجام اشاره و افزود: در تصویب برجام ملت،مجلس و دولت یکدل و یک زبان شدند و ملت نیز حامی دولت و مجلس است .بنابراین باید تحریم ها برداشته شود.
وی از ساخت مصلی فومن با زیر بنای دو هزار مترمربع خبر داد و گفت:باید همه برای ساخت مصلی کمک کنند چون کار ماندگاری است.
به گزارش دیارمیرزا امروز همچنین مراسم شیر خوارگان حسینی قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه برگزار شده بود و «زهرا» تنها کودکی که با سربند «یا مهدی» در کنار مادرش در نماز جمعه شرکت کرده بود از نگاه خبرنگار ما دور نماند.

telegramdintitled

Share