عصر امروز:

افتتاح بزرگترین موج شکن و حوضچه بنادر حاشیه دریای خزر با حضور وزیر در انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا, بزرگترین حوضچه بنادر شمالی و حاشیه دریای خزر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر انزلی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مانا, بزرگترین حوضچه بنادر شمالی و حاشیه دریای خزر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر انزلی به بهره برداری می رسد.
naeimi0169مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان اعلام این خبر گفت: این حوضچه جدید به مساحت ۸۰ هکتار به همراه یک اسکله مسافری، یک موج شکن شرقی و غربی و یک ترمینال مجهز مسافری با هزینه ای بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان احداث شده است که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.
سید علی نعیمی در ادامه با بیان این مطلب که این اسکله که دارای مجهزترین ترمینال مسافری در حاشیه دریای خزر بوده و طی چهار سال ساخته و تکمیل شده است گفت: این اسکله دارای بازوی شرقی به طول یک هزار و ۶۶۲ متر، بازوی غربی یک هزار و ۶۶۹ متر، اسکله مسافری ۱۱۰ متر، حوضچه جدید به مساحت ۸۰ هکتار و ترمینال مسافری به زیربنای یک هزار و ۶۵۰ متر مربع است که امروز با حضور دکتر عباس آخوندی افتتاح خواهد شد.
شعبانعلی خاوری مدیر کل اداره راه و شهرسازی گیلان نیز در خصوص سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به این استان اعلام کرد: امروز از هشت هزار و ۱۱ واحد مسکن مهر در سطح استان، ۲۹۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی و همچنین ۱۱۹ کیلومتر روکش راه شریانی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان با حضور وزیر محترم راه بهره برداری خواهد شد.
که این امر از ارزش بسیار بالایی برای کشور برخوردار خواهد بود.

Share