نماینده مردم رزن در یادواره معلم فداکار شفتی

مرحوم امیدزاده شهید گونه پر کشید/دشمن هرگز نتوانست در میان معلمان یارگیری کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رزن و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هرکس مجاهدت را انتخاب کند آخرش شهادت است، افزود: مرحوم امیدزاده مجاهدت را انتخاب کرد و شهید گونه پرکشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صبح شفت , ،عطاالله سلطانی صبور پیش از ظهر امروز در سومین یادواره معلم فداکار شفتی در مسجد جامع شهرستان شفت با تجلیل از ایثارگری های معلم فداکار شفتی، اظهار کرد: معلیمن پیامبران زمانه هستند.

IMG_1419-296x166وی با بیان اینکه پیامبران الهی از طرف خدا انتخاب می شوند، گفت: معلمان خود پیامبری و رهبری جامعه را انتخاب کردند.

نماینده مردم رزن و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هرکس مجاهدت را انتخاب کند آخرش شهادت است، افزود: مرحوم امیدزاده مجاهدت را انتخاب کرد و شهید گونه پرکشید.

سلطانی صبور با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا داریم، تصریح کرد: همه شهیدان تربیت یافته معلمان دلسوز و مؤمن هستند.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز نتوانست در میان معلمان یارگیری کند، بیان کرد: معلمان به اهمیت رسالت خود آگاهی کامل دارند.

نماینده مردم رزن و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش ۳۶ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: معلمان آنچنان که در تاریخ شاهد آن هستیم از همه چیز خود برای حفظ انقلاب گذشتند.

وی با بیان اینکه ما منت دار معلمین هستیم، افزود: سوددهی معلمان زیادتر از هزینه هایی است که برای آن ها می شود.

سلطانی صبور با بیان اینکه خدماتی که آموزش و پرورش در اختیار معلمان قرار می دهند هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است،خاطرنشان کرد: پرورش مدیران و معلمانی همچون مرحوم امیدزاده سرمایه گذاری بزرگی است.

Share