انتقاد شدید جعفرزاده به برخی اظهارات

تک نرخی شدن ارز ارتباطی به مذاکرات ندارد/ مافیای موجود در مجموعه بانک مرکزی خواهان چند نرخی بودن ارز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه تک نرخی شدن ارز ارتباطی به مذاکرات ندارد، گفت: مافیای موجود در مجموعه بانک مرکزی خواهان چند نرخی بودن ارز است و از همین طریق روزانه میلیاردها تومان درآمد دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،در واکنش به صحبت برخی مسئولان بانک مرکزی که تک نرخی شدن ارز را وابسته به توافق در مذاکرات اعلام کرده اند،گفت: اصلاح امور اقتصادی و روند جاری کردن اقتصاد مقاومتی در کشور هیچ ارتباطی با مذاکرات ندارد.

jafarzade015-06-15_21-06-43نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: تک نرخی کردن ارز در راستای مبارزه با فساد و رانت است و نباید این مساله را به مذاکرات ربط دارد.

وی با بیان اینکه اصلاح امور اقتصادی و جلوگیری از فساد و رانت وظیفه متولیان اقتصادی و بانک مرکزی است،اظهارکرد:تجربه ثابت کرده ۲ یا چند نرخی بودن نرخ ارز،محلی برای فساد بوده و انتظار ما از متولیان بحث اقتصاد،تک نرخی کردن ارز است.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:به اعتقاد بنده برای اینکه موضع ما در مذاکرات تقویت شود باید از اقتصادی با ثبات و سالم برخوردار باشیم و این نظریه که تک نرخی کردن ارز منوط به نتیجه مذاکرات است کاملا اشتباه و شرم آور بوده و باید از این گونه اظهار نظرها اجتناب کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین با تاکید براینکه تک نرخی شدن ارز یک امر ضروری بوده،عنوان کرد: مافیای موجود در مجموعه بانک مرکزی خواهان چند نرخی بودن ارز است و ازهمین طریق روزانه میلیاردها تومان درآمد دارد، لذا انتظار می رود که در راستای تک نرخی کردن هرچه زودتر اقدام شود.

/خانه ملت

Share