در دیدار مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گیلان با ریاست دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت مطرح شد:

تولید علم فصل مشترک فعالیت‌های مراکز آموزشی دانشگاه آزاد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دیدار کرد.IMG_5869

امیر تیموری، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت فرارسیدن لیالی قدر، از حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت قدردانی کرد و گفت: خدمت رسانی به جامعه ، ایجاد رفاه و آسایش زندگی مردم و تولید علم فصل مشترک فعالیت‌های مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که بر این اساس باید با وفاق و همدلی و بهره گیری از خرد جمعی و همکاریهای دوجانبه در جهت دستیابی به اهداف عالیه نظام حرکت نماییم.
وی، تربیت نیروی انسانی ماهر را یکی از رسالت های این دانشگاه خواند و اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور به نیروهای متخصص و ماهر جهت اشتغال، دانشگاهها باید با توجه به نیاز منطقه و استان زمینه ایجاد رشته های تحصیلی را فراهم کنند تا دانشجویان پس از فراغت از تحصیل بتوانند جذب بازار کار شوند.
امیرتیموری، ضمن ابراز نگرانی از اینکه دانشجویان به امید پشت میز نشینی و کار در ادارات، فارغ التحصیل می شوند، بیان داشت: توجه به تبدیل علم به ثروت مورد غفلت قرار گرفته و باید با توجه به تجاری سازی و کارآفرینی، ایده ها، اجرایی و از این طریق بخشی از مشکلات اشتغال برطرف شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از اجرای طرح های پژوهشی که منجر به حل مشکلات سازمانها و رفع مشکلات استان و منطقه شود استقبال کرده و اعلام داشت که نباید در طراحی پروژه های تحقیقاتی سهل انگاری شود چرا که در آن صورت در پایان طرح ها به کتابخانه ها انتقال یافته و کاربرد عملیاتی نخواهد داشت.
این مقام مسئول ضمن بیان اهم فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در حوزه های مختلف آموزشی و دانشجویی و پژوهشی،خواستار همکاری بیشتر با سازمانهای دولتی شد و از مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان خواست تا با ارائه مسائل و مشکلات بخشهای مختلف مربوط به تعاون و اشتغال را به دانشگاه ارائه داد تا اعضای هیأت علمی دانشگاه آنها را در قالب طرح های پژوهشی تهیه و پس از اتمام نتایج را برای حل مسائل و مشکلات به سازمانها ارجاع دهند.
محمودایزد دوست، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز ضمن تشکر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در برگزاری چنین جلسه ای ، مهمترین هدف سازمان تابعه خود را همکاری با تمامی سازمانهای استانی دانسته که می تواند به رشد و توسعه کشور کمک نمایند.
ایشان ضمن بیان اهم فعالیتهای حوزه کاری خود از انعقاد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان استقبال کرد.
در ابتدای این جلسه نیز علیرضا فرخ بخت فومنی ، معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن خیر مقدم به مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گیلان و هیات همراه به بیان سیاستهای جدید دانشگاه در برقراری و همکاری سازنده با تمامی سازمانهای دولتی پرداخته و ازاعلام آمادگی این دانشگاه در کمک به حل معضلات و مشکلات جامعه و یاری دادن به دولت در حل این مشکلات خبر داد و اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با همکاری در زمینه های پژوهشی مورد نیاز سازمانهای دولتی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت می تواند در رفع مشکلات استان گیلان نقش بسزایی ایفا نماید.
در پایان هر یک از حاضرین، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

IMG_5871

Share