مدیرکل پست گیلان

پست الکترونیک در تمام شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ابوالفضل باقری‌منش،مدیرکل پست گیلان امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت نقش پست در شهرنشینی و زندگی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انسان را مهم دانست و اظهار کرد: پست قدیمی‌ترین سازمان و بزرگ‌ترین شبکه فیزیکی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ابوالفضل باقری‌منش،مدیرکل پست گیلان امروز  پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت نقش پست در شهرنشینی و زندگی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انسان را مهم دانست و اظهار کرد: پست قدیمی‌ترین سازمان و بزرگ‌ترین شبکه فیزیکی کشور است.

m2-293x225وی با بیان اینکه پست خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهد افزود: پست به عنوان یک صنعت دارای فناوری بوده و در کنار دیگر سرویس‌ها مانند پست‌های سفارشی و پیشتاز وارد دنیای الکترونیکی شده است.

مدیر کل پست گیلان با بیان اینکه سه موضوع را مد نظر داریم افزود: یکی اصلاح ساختار پست، توسعه شاخص‌های پست و افزایش سرانه پستی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه پست الکترونیکی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، تصریح کرد: پست الکترونیکی موجب ارتقای رفاه عمومی و کاهش هزینه‌ها است.

باقری‌منش محرومیت‌زدایی از روستا را جزو برنامه‌های پست عنوان کرد و یادآور شد: در کشور ۱۰ هزار دفاتر آی‌سی‌تی وجود دارد که ۴۵۰ دفتر در گیلان است و همه آنها به اینترنت وصل هستند و ثبت‌نام‌های اینترنتی در دفاتر آی‌سی‌تی روستایی گیلان انجام می‌شود.

وی حفظ کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مردم را از اولویت‌های پست گیلان برشمرد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پست‌نت در شهرستان‌های انزلی، رشت و لاهیجان در راستای رضایت‌مندی مردم و افزایش خدمات باکیفیت پست است.

مدیر کل پست گیلان یادآور شد: پست الکترونیک اکنون در تمام شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، ۶۴۴ نفر نیروی انسانی در پست استان فعال است و تعداد ۹۳۹ واحد پستی در گیلان مشغول فعالیت هستند./فارس

Share