موسوی روزان مطرح کرد:

قدردانی از بانیان جشن انتظار/آقایان بدون مجوز چگونه قرارداد ۹ میلیاردی امضا می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا موسوی‌روزان خاطرنشان کرد: کریم سرپرست، سرپرست وقت شهرداری رشت چگونه با علم بر بودجه مصوب تعیین شده قرارداد ۹ میلیاردی را بدون مجوز از شورا امضا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا موسوی روزان در نودوهفتیمن جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد: جشن میلاد نیمه شعبان بسیار خوب در شهر رشت برگزار شد که باید از بانیان برگزاری این جشن قدردانی شود، این جشن در کنار شادی که برای دل مردم این شهر ایجاد کرد باید اوج وحدت و انسجام نیز باشد.

rozan2754_resizeوی ادامه داد: نباید خدای نکرده چنین مطلب و موضوع با ارزشی موجب اختلاف در میان اعضای شورا شود.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر بررسی دقیق شهرداری رشت با شرکت سبلان خودرو افزود: مبلغ ۹ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس شهرداری هزینه شده است این درحالیست که مبلغ مصوب در بودجه سال ۹۳ برای خرید ۱۵ دستگاه مینی‌باس و اتوبوس ۴ میلیارد و ۲۰۰ تومان پیش‌بینی شده بود.

موسوی‌روزان خاطرنشان کرد: کریم سرپرست، سرپرست وقت شهرداری رشت چگونه با علم بر بودجه مصوب تعیین شده قرارداد ۹ میلیاردی را بدون مجوز از شورا امضا می‌کند.

وی تصریح کرد: چگونه هیچکدام از افراد امضاکننده قرارداد به بودجه مصوب توجه نکردند و یا حداقل این موضوع را به کریم سرپرست متذکر نشدند.

موسوی روزان متذکر شد: ابهامات زیادی در این قرارداد وجود دارد و دست‌اندرکاران این قرارداد باید نسبت به افکارعمومی و مسئولین این شهر پاسخگو باشند.

وی همچنین به روز جهانی محیط ‌زیست اشاره کرد و افزود: این روز بهانه‌ایست برای جلوگیری از روند روز افزون آلودگی محیط ‌زیست که می‌تواند در آینده مشکلات جدی را برای بشریت ایجاد کند.

 موسوی روزان خاطرنشان کرد: از آنجایی که متاسفانه ما در گیلان مشکلات محیط ‌زیستی اساسی داریم خصوصا آلودگی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب و موضوع زباله سراوان در شهر رشت و عدم تفکیک و جداسازی زباله از مبدا بصورت کامل و ده‌ها مورد دیگر و خصوصا استفاده بیش از حد از موادی مثل پلاستیک که به راحتی جذب طبیعت نمی‌شود تاکید بر روز جهانی محیط‌ زیست و زمان و هفته محیط ‌زیست در داخل کشور و استان و شهرمان یک ضرورت انکار‌ناپذیر است.

/ایسنا

Share