رونمایی از چهار کتاب در حوزه ادبیات دفاع مقدس در سالروز آزادی خرمشهر در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، از چهار کتاب در حوزه ادبیات دفاع مقدس از انتشارات ستاد کنگره شهدای استان گیلان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، از چهار کتاب در حوزه ادبیات دفاع مقدس از انتشارات ستاد کنگره شهدای استان گیلان رونمایی شد.۸۱۶۲۰۳۳۳-۶۴۷۳۸۲۲

در این مراسم که روز یکشنبه برگزار شد؛ از کتاب های خاطرات خوبان، کلیم عشق، گل واژه های سرخ عشق و روح شبنم در حوزه ادبیات دفاع مقدس از انتشارات ستاد کنگره شهدای گیلان رونمایی و با اهداء لوح از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تقدیر شد.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان همچنین در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان که به مناسبت آزادی خرمشهر برگزار شد، بیان داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی، گروهک ها و عده ای از وابستگان و شیاطین در نقاط مختلف کشور شیطنت هایی را آغاز کردند و سپاه در کنار دیگر نیروهای نظامی و مردمی برای حراست از انقلاب اسلامی در داخل کشور وارد عرصه شد.

وی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی در ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جنگ تحمیلی توسط بعثی ها آغاز شد و حضور سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح با حرکت بسیج مردمی، روح تازه ای در جبهه های نبرد ایجاد کرد و این حضور مقتدرانه موجب آزادسازی خرمشهر شد.

وی خاطرنشان کرد : زیبایی فعالیت های سپاه در این است که خارج از هرگونه اندیشه خاص و جناحی در حفظ انقلاب تحت فرماندهی معظم کل قوا اقدام کند.

وی بر ضرورت تحقق شعار سال ۱۳۹۴ که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، تأکید کرد و افزود : با همدلی و همزبانی میان دولت و ملت، قطعاً پیروزی ما در خرمشهر تکرار خواهد شد.

استاندار گیلان همچنین به حضور سرافراز فرزندان ملت در مذاکرات هسته ای اشاره و اضافه کرد: همدلی و همزبانی موجود در قوای سه گانه، منجر به حضور مقتدرانه و سرافرازانه فرزندان این ملت در مذاکرات هسته ای شده است.

وی بر ضرورت پایبندی به عهد خود در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید و خاطرنشان کرد: با همدلی و همزبانی، قطعاً پیروزی همانند آزادی خرمشهر تکرار خواهد شد.

Share