ظریف وزیر امور خارجه:

همه تعهد سیاسی دارند تا در مذاکرات به سمت جلو پیش بروند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اینکه چند روز آینده بسیار دشوار خواهد بود، گفت: من نمی‌دانم چند روز برای پایان دادن به این( مذاکرات) زمان لازم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر خارجه کشورمان درباره نتایج دیدارها با همتایان اروپایی خود گفت: ما چند دور گفت‌وگو داشتیم که یک دور با هر یک از وزیران خارجه و یک دور با حضور همه نمایندگان اروپایی در گروه ۱+۵ بود.

zarif131192_PhotoLمحمد جواد ظریف با بیان اینکه در این دیدارها درباره نحوه تسریع مذاکرات در چند روز دشوار پیش رو گفت‌وگو کردیم، افزود: ما توافق کردیم به تهیه پیش‌نویس در سطح روسا ادامه دهیم و در صورت لزوم برای کمک به روند گفت‌وگوها وزرای خارجه هم در جمع مذاکرات حاضر خواهند شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اینکه چند روز آینده بسیار دشوار خواهد بود، گفت: من نمی‌دانم چند روز برای پایان دادن به این( مذاکرات) زمان لازم است. همه تعهد سیاسی دارند تا به سمت جلو پیش بروند، اما همانطور که بارها گفته‌ام اگر اراده سیاسی برای پذیرش واقعیت‌ها و حرکت به سمت جلو براساس آنچه که در لوزان موافقت کرده‌ایم، وجود داشته باشد امکان خوبی برای پایان دادن به این مذاکرات تا مهلت تعیین شده یا چند روز پس از آن وجود خواهد داشت.
/ایسنا

Share