صبح امروز اتفاق افتاد:

برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صبح امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صبح امروز به ریاست استاندار jpg4094گیلان برگزار شد.

محمدعلی نجفی در این نشست مصرف مواد مخدر و روانگردها را از بحران ها ی جهانی عنوان کرد و افزود : براساس آمار سازمان ملل ۲۵۰ میلیون نقر در سراسر دنیا یکبار به مصرف این مواد آلوده شده اند و بیش از ۱۰ میلیون قاچاقچی حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند.

استاندار گیلان با اشاره به کشت روز افزون خشخاش در افغانستان اظهار داشت : متأسفانه شاهد هستیم کشورهایی که دایه دار مبارزه با مواد مخدر و حمایت از حقوق بشر در جهان هستند زمینه برای گسترش آن فراهم کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در کشورمان اظهار داشت: بعد از انقلاب بیش از ۳۷۰۰ شهید در جهت مبارزه با این پدیده شوم و افیونی تقدیم نظام شد.

استاندار گیلان به آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده شوم اشاره کرد و افزود : بر طبق آمارهای رسمی اعلام شده بخش اعظمی از زندانیان و بیش از نیمی از طلاق های صورت گرفته در کشورمان با مواد مخدر در ارتباط است.

در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد.

Share