استاندار گیلان: گام موثر ایران در مبارزه با مواد مخدر در جامعه بین المللی مشهود است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران همواره یکی از کشورهای موثر و فعال در زمینه مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،استاندار گیلان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران همواره یکی از کشورهای موثر و فعال در زمینه مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است.

اصلیمحمدعلی نجفی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به سفر اخیر وزیر کشور به نیویورک به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص مساله جهانی مواد مخدرگفت: همانگونه که دکتر رحمانی فضلی در این سفر مطرح کردند ایران جزء کشورهایی است که در مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان بین المللی مواد مخدر اقدامات موثری داشته است. اما هیچ اقدام عملی در حمایت از ما انجام نمی شود.

وی به گام‌های زیربنایی برداشته شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین المللی اشاره و خاطر نشان کرد: ایران همواره یکی از کشورهای موثر و فعال در زمینه مبارزه با مواد مخدر شناخته شده  است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از همکاری نیروهای نظامی، انتظامی، نظارتی و دستگاه‌های اجرائی در ایام نوروز ۹۵ در جمع آوری معتادین متجاهر قدردانی کرد

وی افزود: امیدواریم امسال با جدیت کامل شاهد کاهش مضرات حضور این افراد در بخش‌های اجتماعی و خیابانی باشیم.

نجفی خاطر نشان کرد: اقدام موثر شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در راه اندازی مرکز نگهداری معتادین متجاهر که با همکاری آموزش و پرورش استان در حال انجام است در زمان بندی مقرر بهره برداری خواهد شد.

tel final1

Share