نماینده مردم رشت با اشاره به اطلاعیه دفتر احمدی نژاد

احمدی‎نژاد اگر قانونمدار بود می‎گفت تسلیم قانون هستیم/او باید پاسخگوی اختلاس زیردستانش باشد/دستگاه قضا بیکار نیست که بدون دلیل کسی را بازداشت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره اطلاعیه دفتر محمود احمدی نژاد در دفاع از بقایی گفت: این همان فرهنگ عدم پذیرش قانون در احمدی نژاد است، اگر قانونمدار بود می گفت تسلیم قانون هستیم و قانون هر چه تصمیم بگیرد تابع آن هستیم.

آیین نامه مربوط به نحوه جبران خسارت زیست محیطی و آلودگی های ناشی از فعالیتهای نفتی تنظیم و تصویب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره اطلاعیه دفتر محمود احمدی نژاد در دفاع از بقایی گفت:  این همان فرهنگ عدم پذیرش قانون در احمدی نژاد است، اگر قانونمدار بود می گفت تسلیم قانون هستیم و قانون هر چه تصمیم بگیرد تابع آن هستیم.

۱۰۸۳۵۵_origوی با اشاره به اینکه قانون در مورد همه باید یکسان عمل کند تصریح کرد: اگر این کشور بر مدار قانون نچرخد همه چیزش از بین می رود، علت وارد شدن خسارت بر کشور در دولت قبل این بود که خود را فراقانونی می دانست.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: توصیه ام به آقای احمدی نژاد که هر چند از مرحله توصیه گذشته است این است که چه خوب بود اعلامیه می داد و می گفت همه تابع قانون هستیم و دستگاه قضا دستگاه تظلم خواهی است بنابراین این دستگاه تظلم خواهی به قانون عمل می  کند.

به گفته وی در صورتی که احمدی نژاد اینگونه رفتار می کرد عقلایی بود اما چون رفتار عقلایی ندارد و قانون را قبول ندارند اینگونه اظهار نظر می کند.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: دستگاه قضا بیکار نیست که بدون دلیل کسی را بازداشت کند، شک نکنید پشت هر دستگیری مستندات تقریبا محکمی است و قاضی را اقناع کرده است که اتفاقی افتاده است،بنابراین از اعلامیه دفتر آقای احمدی نژاد متاسفم که این چنین آبرویشان را در خطر انداخته است،هر چند که از صدور این اطلاعیه تعجب نکردم.اگر در دادگاه بقایی همه مسایل مشخص شود و مستندات ارایه شد دفتر احمدی نژاد چه جوابی خواهد داد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: خطایی که در دولت قبل وجود داشت این بود که می گفتند خودش از بیت المال برداشتی نکرده است در حالیکه باید گفت سوء مدیریت وی باعث از بین رفتن بسیاری از منابع کشور شد و باعث شد دیگران اختلاس کنند. گویا آنها تعریف اختلاس را نمی دانند، در اختلاس چه خودت برداشت کنی و چه به خاطر سوء مدیریتت دیگران از بیت المال برداشت کنند اختلاس است و باید پاسخگو باشی.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه دستگاه قضا مستقل و دارای اقتدار و سلامت است گفت: ضمن تشکر از این دستگاه باید به این نکته نیز اشاره کنم که دستگاه قضایی ما می تواند برای دنیا نمونه باشد،به دلیل اینکه با هیچ شخصی و مقامی تعارف ندارد و شخصا از آملی لاریجانی که با هیچ کسی تعارف ندارد نه صرفا به خاطر بقایی بلکه با هر کسی که دچار لغزشی شده برخورد کرده تشکر می کنم این همان آرزوی رهبری و مردم است که یک اسم عاملی نشود که هر کسی هر کاری انجام دهد.

 وی گفت: شک نکنید مجلس نهایت همکاری را جهت رفع مشکلات دستگاه قضا خواهد داشت تا بتواند با همین صلابت و اقتدار کار را ادامه دهد.

گفتنی است دفتر محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه  با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد رییس جمهور دوره های نهم و دهم، براساس مبانی اخلاقی و انسانی، دفاع از حق و حقیقت را وظیفه خود می داند و به طور قاطع از پاکی، پاکدستی و حقانیت جناب آقای بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد.

/خانه ملت

Share