از گوشه کنار سیاست در گیلان:

تغییرات در راس مدیریت بیمه ایران در استان/این مدیر فقط خدای عشق می‎گوید اما کار پیش نمی‌برد/روایت مالک ملوان از جهاد استاندار/خواسته جالب سردار عبدالله پور از شورای شهر رشت/تذکر آیین نامه‌ای مسئول نهاد به دکتر برزیگر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.با ما همراه باشید.

تغیرات قریب الوقوع در راس مدیریت بیمه ایران در استان گیلان

شنیده های خبرنگار دیارمیرزا از منابع آگاه حکایت از تغییر و تحوالات در مدیریت بیمه ایران در استان گیلان دارد.falakiantitled
بر این اساس طی رخدادی قریب الوقوع حجت الله فلکیان به عنوان مدیر بیمه ایران در استان گیلان منصوب می شود.
فلکیان دارای مدرک مدیریت بیمه از دانشگاه علوم اقتصادی تهران و مدرک MBAI ( کارشناسی ارشد بیمه ) است و از سابقه ۲۷ سال کار در این سمت برخوردار است.
وی از سال ۸۶ تاکنون رئیس کل نظارت بر شعب بیمه ایران بوده و در سابقه کاری خود مدیرکلی بیمه ایران در استان های کرمانشاه و هرمزگان را دارد.

روایت مالک ملوان از جهاد استاندار گیلان

مالک باشگاه ملوان در دیدار با مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت :در شرایط پراسترسی که هرلحظه امکان داشت به ضرر تیم ملوان تمام شود استاندار با حضورش در بازی با نفت مسجد سلیمان جهاد کرد و قوت قلبی فزاینده به من و بازیکنان داد .

resized_Picture-2560jpg1وی با تشکر و قدردانی از حمایتها و حضور دکتر محمد علی نجفی استاندارگیلان گفت:یکی از دلایل آرامش من در روزهای پرفشار ملوان ، توصیه ها و راهنمایی های مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بود که به من انرژی و انگیزه می داد .

سیروس محجوب در ادامه با تشکر از بازیکنان،کادر فنی ،هواداران و رسانه ها گفت : از حمایتهای امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ، امیر حداد فرمانده ناوگان چهارم دریایی و عضو هیئت رئیسه و ناخدا آذرگون رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی تشکر می کنم .

مالک باشگاه ملوان در ادامه افزود: جذب ۷ بازیکن درنیم فصل ، برگزاری ۷اردوی تدارکاتی ، تزریق ۸ میلیارد تومان در نیم فصل به تیم و حضور ۶بازیکن ملوان در تیم ملی فوتبال از مهمترین دستاوردهای این باشگاه ریشه دار است که در تاریخ ملوان سابقه نداشته است .

دیدار سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان با مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به مدت یکساعت به صورت محرمانه در خصوص آینده تیم ملوان برگزار شد.

برزیگر فقط خدای عشق می گوید اما کار پیش نمی برد

ندیمی در جمع شوراها و دهیاران بخش دیلمان گفت:درمانگاه درمان بستر دیلمان قابل افتتاح است اما دانشگاه علوم پزشکی به بهانه رانشی بودن ساختمان از راه شهرسازی تحویل نمی گیرد که این یک نقص است که هرچه سریعتر باید حل گردد و اینجانب نسبت به عملکرد دکتر برزیگر در پیشگاه وزیر انتقاد نمودم که ایشان فقط خدای عشق می گوید اما کار پیش نمی برد

خواسته جالب سردار عبدالله پور از اعضای شورای شهر رشت

abdolah2758_resizeاعضای شورای شهر رشت پیش از ظهر امروز با سردار عبدالله پور فرمانده جدید سپاه قدس گیلان دیدار کردند.نکته جالب توجه این دیدار سخنان سردار عبدالله پور خطاب به اعضای شورای شهر رشت بود.
فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار می گوید: اگر امروز کار نکنیم، به نام نظام نوشته می شود و باید با همدلی و همفکری کارها را در مدت کوتاهی انجام دهیم. بنده به شخصه علاقه دارم در تمام جلسات شورا حضور داشته باشم و هر زمان شورا اجازه دهد شخص بنده و کارشناسان ما می توانند به توسعه شهر رشت کمک نمایند.

وی بر ادامه می افزاید: وضعیت فعلی رشت در شان شهروندان نیست، ما دلسوز شهر هستیم، همه عاشق خدمت به نظام هستیم، ما را نیز یک عضو شورا بدانید و اجازه دهید با شورا و شهرداری در جلسات تخصصی شورا همفکری داشته باشیم.

تذکر آیین نامه ای مسئول نهاد به دکتر برزیگر و پاسخ ایشان

مراسم «در ساحت قرآن» به مناسبت عید مبعث روز گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر نصیری گیلانی و قاریان ممتاز بین المللی قرآن کریم از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات بیمارستان الزهرا برگزار شد.

گیلان آنلاین نوشت:در ابتدای این جلسه با دعوت مجری، دکتر انوش برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی جهت خیر مقدم به پشت تریبون رفت و برخلاف انتظار حضار به وِیژه با حضور متخصص برجسته رشته علوم قرآنی در مراسم، به مدت حدود ۲۰ دقیقه با ارائه پاورپوینت در زمینه قرآن سخنرانی کرد. سپس مجری برنامه از حجت الاسلام امامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جهت حضور در جایگاه دعوت به عمل آورد. حاج آقا امامی در ابتدای سخنانش اظهار داشت: « یک تذکر آیین نامه ای باید بدهم و آن اینکه وقتی مطلبی را آماده می کنید و به دکتر برزیگر می دهید که ایشان در جایی استفاده کنند قبل از آن به خوبی کارشناسی شود!» به دنبال اتمام اظهارات کوتاه مسئول نهاد، دکتر برزیگر این بار بدون دعون مجری، مجدداً پشت تریبون حاضر شد و گفت: این پاورپوینت را خودم تا یک بامداد آماده کردم و از کسی کمک نگرفتم. از طرفی برداشت ها و تفسیرهای قرآن متفاوت است.» و در واقع به نوعی تذکر مسئول نهاد مبنی بر غیرکارشناسی بودن سخنانش با موضوع قرآن را رد کرد.

پس از تلاوت قرآن توسط قاری بین المللی حاج سعید طوسی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نصیری گیلانی مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم و دانشمند برجسته علوم قرآن وحدیث در جایگاه حضور یافت و سخنرانی نمود.
وی در بخشی از سخنانش با توصیه به رعایت اخلاق اسلامی در جامعه پزشکی، به مسئولان حاضر در جمع تاکید نمود تا درجهت به حداقل رساندن بد اخلاقی ها و کوتاهی ها و به ویژه برخورد با مواردی همچون زیرمیزی در طبابت و … تلاش نمایند. پس از اتمام سخنان دکتر نصیری و قبل از اینکه مجری خود را به پشت تریبون برساند برای سومین بار دکتر برزیگر خود را به پشت تریبون رساند و مورادی در پاسخ به آن بخش از سخنرانی حجت الاسلام نصیری بیان کرد.

Share