زنگ خطر برای ملوان به صدا در آمد:

تساوی بدون گل ملوان و فولاد ;قوی سپید در انزلی زمین گیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دیدار حساس و تماشایی تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دیدار حساس و تماشایی تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم با تساوی بدون گل به پایان رسید.malavan_4640

دیدار حساس و تماشایی تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و فولاد خوزستان  از ساعت ۱۸ عصر امروز در هفته  بیست و هشتم از چهاردهمین دوره  لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس در استادیوم تختی انزلی برگزار شد.

این دیدار در دقایق ۲۰ و ۲۹ دو موقعیت خطرناک برای ملوانی‌ها داشت، یک دقیقه سکوت به احترام به احترام درگذشت پدر بزرگوار کمک‌دار این دیدار در ورزشگاه قبل از آغاز دیدار برقرار شد.

در دقیقه ۳۵ شوت سنگین محسن مسلمان به تیر افقی ملوانان برخورد کرد، عوامل تولید فیلم مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» از جمله الله‌کرم رضایی‌زاده در ورزشگاه انزلی حضور دارند و قسمت‌هایی از این دیدار را برای مستندشان تصویربرداری می‌کنند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان در مراسم قبل از دیدار فولاد خوزستان و ملوان انزلی از طرف باشگاه ملوان تقدیر شد، حدود هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت.

تعدادی زیادی از هواداران ملوان از طریق گوشی و رادیو در حال بررسی نتایج سایر دیدارهای لیگ برتر بودند، دیدار حساس و تماشایی تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و فولاد خوزستان در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید، نیمه نخست این دیدار یک دقیقه وقت اضافی داشت.

عزیز معبودی مدافع تیم فوتبال ملوان در دقیقه ۲۸ نخستین کارت زرد این دیدار را از داور مسابقه دریافت کرد تا ۳ کارته شده و در بازی بعدی محروم باشد.

مازیار زارع هافبک ملوان نیز که دو اخطاره بود در دقیقه ۵۷ از داور این دیدار کارت زرد گرفت و ۳ کارته شد تا از حضور در دیدار ملوان ذوب‌آهن اصفهان در اصفهان و هفته بیست و نهم لیگ برتر محروم شود.

بدرلو هافبک فولاد خوزستان نیز به دلیل درگیری با مازیار زارع کارت زرد دریافت کرد، ماتیاس هم در دقیقه ۶۴ به دلیل اعتراض به داوری از خورشیدی داور این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

قبل از برگزاری این دیدار، مازیار زارع، ابولحسن جعفری، رضا اعتمادی، عزیز معبودی، عزت‌الله پورغاز و حسین کنعانی با داشتن ۱ یا ۲ کارت زرد در آستانه  محرومیت  از یک دیدار قرار داشتند.

شوت محسن یوسفی در دقیقه ۷۹ به تیر افقی فولاد برخورد کرد و راهی به دروازه نداشت.

ملوان تا دقیقه ۸۹ هیچ تعویضی نداشت تا اینکه رضا اعتمادی و محمد آبشک در دقیقه ۸۹ برای ملوان وارد زمین شدند.

در دقیقه ۹۰ چهارمین توپ ملوانی‌ها توسط فرزاد حاتمی به تیر دروازه ذوب‌آهن خورد.

نیمه دوم این دیدار سه دقیقه وقت اضافی داشت و در نهایت این دیدار بدون رد و بدل شدن توپی از دروازه‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید./تسنیم

Share