مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان خبر داد:

بارش باران و ریزش گل و لای باعث انسداد راه های روستایی گیلان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روز گذشته محورهای مواصلاتی گیلان بعلت بارش شدید باران دچار آب گرفتگی ،ریزش گل و لای و در نتیجه انسداد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روز گذشته محورهای مواصلاتی گیلان بعلت بارش شدید باران دچار آب گرفIMG_9646تگی و ریزش گل و لای و در نتیجه انسداد شدند.

از روز گذشته و دیشب در شهرستان رودبار محور منجیل-طارم فقط در حوزه استحفاظی گیلان ریزش و رانش گل و لای باعث مسدود شدن محور شد که تا ساعت ۵ بامداد روز جاری با تلاش بی وقفه عوامل راهداری بازگشایی و در حال حاضر عملیات تکمیلی در حال انجام است.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: در محور امامزاده هاشم-رودبار در جاده قدیم نیز حدود ۸ نقطه ریزش به وجود آمد که تا ساعت ۵ بامداد باعث انسداد محور همچنین در شهرستان رشت محور سراوان-فومن و محور رشت-امامزاده هاشم به دلیل ریزش خاک در اثر باران و پر شدن قنوها، آب گرفتگی ایجاد شده توسط راهداران پاکسازی شد .
محمود ایرانپرست اظهار کرد: در شهرستان شفت محور شفت-امامزاده ابراهیم در دو نقطه آبنمای بدآب و چوبر براثر سیلاب مسدود شده که تا این لحظه آبنمای بدآب بازگشایی ولی آبنمای چوبر در حال بازگشایی می باشد و همچنین یک نقطه در منطقه طالقان در همان محور ریزش وجود دارد که بعد از بازگشایی آبنمای چوبر آن هم بازگشایی خواهد شد.
مدیر راهداری راه و شهرسازی گیلان در ادامه افزود : شهرستان فومن در محور فومن-ماسوله ۵ نقطه ریزش و ۲ مورد آب نما در راه روستایی مسدود بوده که با تلاش راهداران رفع انسداد شده است.
در پایان ایرانپرست گفت: نیروهای راهدار در حال جمع آوری و رفع انسداد در اثر بالاآمدن آب و گل و لای آبنمای لات محله شهرستان رودسر و ریزش برداری در محور ماسال-گیلوان شهرستان ماسال می باشند.

Share