سعید قاسمی در مسجد فاطمه زهرا (س) رشت

«در فتنه کجا بودید» ملاک شناخت افراد است/باورنمی‌کنم شیخ کروبی درگروه فتنه باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده دوران دفاع مقدس به حضور گوگوش تا سروش، نیم‌پهلوی، مسعود رجوی و … در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: بنده نیز باور نمی‌کنم شیخ کروبی در آن گروه قرار گرفته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سعید قاسمی شب گذشته در رزمایش «زیر بار زور نمی‌رویم» در مسجد فاطمه زهرا (س)  شهر  رشت با قدردانی از رزمایش ملت ایران در راهپیمایی پر شور و انقلابی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن غوغا کرد.

ghasemiوی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: هشتم دی ماه سال ۸۸ مردم گیلان یک روز زودتر از دیگر مناطق کشور به میدان آمدند و مردم دیگر نقاط نهم دی ماه راهپیمایی کردند.

قاسمی مدت هشت ماه فتنه سال ۸۸ را سخت‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس خواند و بیان کرد: نظام اسلامی روزهای سختی را پشت سر گذاشت و ۳۷ ساله شده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ابتدای انقلاب اسلامی برخی می‌گفتند کار نظام فردا تمام است، خاطرنشان کرد: پس از مدتی گفتند کار نظام یک هفته دیگر تمام است و این مدت هر شش ماه تمدید شد و تاکنون ۳۷ سال را گذراندیم.

وی به پشتوانه ۱۴۰۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تجربه پنج سال حکومت امام علی (ع) که با ناکثین، قاسطین و مارقین جنگید، را داریم.

*«در فتنه کجا بودید» ملاک شناخت افراد است

قاسمی با اشاره به اینکه با مارقین انقلاب اسلامی در فتنه سال ۸۸ آشنا شدیم، تصریح کرد: به برکت فتنه سال ۸۸ ذات بسیاری از افراد مشخص شد و اکنون مبنا و ملاک شناخت افراد این است که در فتنه کجا بودید و چگونه رفتار کردید.

فرمانده دوران دفاع مقدس به حضور گوگوش تا سروش، نیم‌پهلوی، مسعود رجوی و … در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: بنده نیز باور نمی‌کنم شیخ کروبی در آن گروه قرار گرفته باشد.

وی با بیان اینکه قلب فتنه سال ۸۸ از ریشه کنده نشده است، اظهار کرد: فتنه دارای پیچیدگی‌هایی است و مقابله با آن نیاز به بصیرت دارد.

قاسمی به اعمال سه تحریم جدید علیه انقلاب اسلامی پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ایران اشاره کرد و افزود: شرایط نسبت به ذات گرگ تغییر پیدا نکرده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به پدیده تفکر بر پایه «ما نمی‌توانیم» در برخی از افراد، بیان کرد: جنگ نرم دشمن را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی به متن کتاب‌های دانش‌آموزان در ۱۲ سال تحصیل مبنی بر نبود مطالبی از امام (ره) اشاره کرد و گفت: تمام گروه‌ها و جریان‌ها به امام روح‌الله (ره) اعتقاد دارند اما در سال‌های گذشته کمترین مطالب از ایشان در متن کتاب‌های درسی دانش‌آموزان گنجانده شده است.

قاسمی با بیان اینکه راجع به انقلاب اسلامی و انفجار نور مطالب کمی در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان وجود دارد، تصریح کرد: راجع به دفاع مقدس و شهدا مطالب درسی کمی داریم.

*راهیان نور دانش‌آموزان را سوپر حزب‌اللهی می‌کند

فرمانده دوران دفاع مقدس راهیان نور را طرح موفق فوق برنامه برای دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد:کاروان راهیان نور در رفتار و تفکر دانش‌آموزان تاثیر بسیاری دارد و آنها را سوپر حزب‌اللهی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب اسلامی اکنون در یمن می‌جنگد، خاطرنشان کرد: برخی در کشور به دنبال تطهیر رضا شاه هستند و ادعا می‌کنند اگر رضا خان به جای پسرش بود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

قاسمی به فرهاد خوشه‌بر شهید مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شهید خوشه‌بر در دروازه ورودی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید اما برخی هنوز به دنبال رضاخان هستند.

*گستردگی جبهه انقلاب اسلامی از دریای سرخ تا دریای مدیترانه است

فرمانده دوران دفاع مقدس یک طرف جبهه انقلاب اسلامی را دریای سرخ در یمن خواند و بیان کرد: طرف دیگر جبهه انقلاب اسلامی در دریای مدیترانه است و رسانه‌های غربی اعلام کردند تمدن اسلامی در حال احیا است.

وی با اشاره به رزمایش ۲۵ میلیون نفری زائران اربعین حسینی (ع) در سال جاری اشاره کرد و گفت: انقلابیون ۳۷ ساله بدانند انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است./فارس

Share