در افتتاحیه سایت حوزه بزرگ و بین المللی امیرالمومنین(ع) رشت عنوان شد:

حضور حجت الاسلام مجرد نعمت بزرگی است/جذب اساتید روحانی از طریق آزمون

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی با بیان اینکه شانس بزرگ آیت الله قربانی حضور علمای بسیار خوبی مانند حجت الاسلام مجرد در کنار ایشان است تصریح کرد: اگر علمای بزرگ کشور و مخصوصا سایر نمایندگان ولی فقیه استانها، فردی همانند حجت الاسلام مجرد در کنار خود داشتند، به پیشرفت چشمگیری می رسیدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده پاشاکی در مراسم افتتاحیه سایت حوزه بزرگ و بین المللی امیرالمومنین(ع) رشت با بیان اینکه شانس بزرگ آیت الله قربانی حضور علمای بسیار خوبی مانند حجت الاسلام مجرد در کنار ایشان است تصریح کرد: اگر علمای بزرگ کشور و مخصوصا سایر نمایندگان ولی فقیه استانها، فردی همانند حجت الاسلام مجرد در کنار خود داشتند، به پیشرفت چشمگیری می رسیدند.
۲۰۱۵۰۳۱۶۱۶۰۹۵۴_IMG_6775به گزارش خبرنگار دیارمیرزا امام جمعه موقت رشت در ادامه اظهار داشت: اگر حضرت آیت الله قربانی دست به ساخت حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت نمی زد باز هم کار بزرگی انجام داده بود ؛البته آیت الله قربانی کتاب های زیبایی نیز تألیف کرده اند که می تواند مورد استفاده روحانیون و طلاب در منبرهایشان باشد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده عنوان کرد: این علما هستند که باید پیام هایشان به گوش مردم برسانند و این پیام گاهی با قلم و حرف است و گاهی نیز با استفاده از فضاهای مجازی و پایگاه های اطلاع رسانی که سایت حوزه امیرالمونین(ع) رشت می تواند این پیام را به گوش مردم برساند و به خانه هایشان نفوذ کند.
وی در پایان بهترین ابزار تبلیغ اسلام را سایت ها دانست که می تواند پیام را به گوش همگی آحاد جامعه برساند.

جذب اساتید روحانی از طریق آزمون
حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه معاون آموزش حوزه امیرالمومنین(علیه السلام) رشت نیز در این مراسم عنوان کرد: حوزه امیرالمومنین (ع) رشت در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بیست و پنج نفر و در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ بیست و یک نفر طلبه جذب کرده است که این طلاب علاوه بر مصاحبه استانی در مصاحبه اختصاصی حوزه علمیه نیز باید شرکت کنند.
وی عنوان کرد: با توجه به تدابیری که اندیشه شده و اضافه شدن دو پایه سوم و چهارم در حال جذب اساتید روحانی از طریق آزمون هستیم.

پیشگیری کار اصلی دادگاه ویژه روحانیت است
حجت الاسلام و المسلمین زمانی دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان گیلان گفت: با توجه به عصر اطلاعات نیاز است که حوزه علمیه نیز به امکانات اطلاعاتی مجهز شود.
دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان گیلان نیز با بیان اینکه وظایف حوزه های علمیه مشخص و معلوم است و آن نیز تبلیغ دین مبین اسلام و حفظ شریعت می باشد عنوان کرد: در دین فعلی مسیحیت حوزه علمیه دیده نمی شود زیرا احکامی فقهی موجود نیست.
ری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،
۲۰۱۵۰۳۱۶۱۶۲۸۳۱_IMG_6777

Share