مدیر گروه برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری رشت

۱۵۰ نفر به پرسنل شهرداری رشت در سال ۹۴ اضافه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سال ۹۴ شهرداری رشت دو هزار و ۱۱۳ نفر پرسنل خواهد داشت که ۱۵۰ نفر نیز به این مجموعه در طول سال افزوده می‌شود زیرا اکنون این عده دارند مراحل گزینشی خود را طی می‌کنند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،چهاردهمین نشست کمیسیون تلفیق شورای شهر رشت با بررسی موضوعات مربوط به هزینه‌های جاری لایحه‌ی بودجه‌ی پیشنهادی سال ۱۳۹۴ شهرداری رشت برگزار شد.

۶ به نقل از روابط عمومی شورای شهر رشت; حق‌بین  مدیر گروه برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری کلانشهر رشت هزینه‌های جاری بودجه‌ی سال ۱۳۹۴ شهرداری رشت را به تفکیک مرکز، مناطق و سازمانها برشمرد و گفت: یک بخش از هزینه‌های جاری مربوط به هزینه‌های پرسنلی است  چون شهرداری یک سازمان غیردولتی است و مطابق مصوبه‌ی شورا فعالیت می‌کند، تلاش کردیم حقوق و مزایای کارکنان را با این سیستم بررسی کنیم.

   وی افزود: در سال ۹۴ شهرداری رشت دو هزار و ۱۱۳ نفر پرسنل خواهد داشت که ۱۵۰ نفر نیز به این مجموعه در طول سال افزوده می‌شود زیرا اکنون این عده دارند مراحل گزینشی خود را طی می‌کنند و ما حقوق و مزایای آنها را نیز بایستی لحاظ می‌کردیم.

  حق بین با بیان اینکه بودجه‌ی سال ۹۳ حدود ۲۴۵ میلیارد تومان بوده و هزینه‌های پرسنلی یک سوم بودجه را تشکیل می‌دادند خاطر نشان کرد: اما بودجه‌ی سال ۱۳۹۴ شهرداری رشت ۶۰۰ میلیارد تومان  خواهد بود و هزینه‌های پرسنلی یک ششم بودجه را تشکیل می‌دهند که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه این هزینه‌ها افزایش چندانی نداشته‌است.

 حق‌بین سپس به هزینه‌های اداری که بخشی دیگر از هزینه‌های جاری هستند، اشاره کرد و گفت: ما ترتیبات هزینه‌های اداری را نیز می‌خواهیم لحاظ کنیم تا از هزینه‌های عمرانی مبالغی کاسته نشود. به همین دلیل  برای اینکه هزینه‌ها را واقعی بگیریم از تمام حوزه‌های شهرداری خواستیم تا بر اساس نیازسنجی عمل کنند و گفتیم که برای هزینه‌هایی که می‌خواهند انجام دهند بایستی موافقتنامه نیز داشته باشند و همراه اجازه‌نامه‌های خرید موافقتنامه هم مبادله شود.

وی سپس به بخشی از هزینه‌های اداری در زمینه‌ی امور چاپ و نشر و فعالیتهای آموزشی، فرهنگی و پژوهشی شهرداری اشاره کرد و ویژگیهای هر بخش و میزان پیش‌بینی هزینه‌ها در این موارد را برشمرد.

Share