روز شگفتی ها در ورزشگاه آزادی:

قوی سپید انزلی پرسپولیس را در تهران شکست داد/مازیار زارع تاریخ ساز شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از سری رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس دو تیم پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از سری رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس دو تیم پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

۰۱۰۰۲۸۸۶ایمان صادقی، ابوالحسن جعفری، مازیار زارع، محمد آبشک (فؤاد آقایی)، صادق محرمی (اعتمادی)، وحید مختاری، عزیز معبودی، پژمان نوری، حسین کنعانی زادگان، محسن یوسفی (سعید یوسف زاده) و فرزاد حاتمی بازیکنانی بودند که در این دیدار برای ملوان به میدان رفتند.

در نیمه اول ،بازی بصورت متعادل در حال انجام بود که در دقیقه ۱۸ شوت مازیار زارع از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را سوشا مکانی به طور ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را پژمان نوری با یک ضربه فنی تبدیل به گل اول ملوان کرد. پس از این گل توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود و چندین حمله بر روی دروازه ملوان انجام داد ولی هیچ ثمری برای این تیم در بر نداشت .

در نیمه دوم بازی نیز پرسپولیس حملات خود را ادامه داد و با چند شوت از راه دور قصد باز کردن دروازه ملوان را داشت اما هر بار با ناکامی مواجه شد.

ملوان در نیمه دوم چشم به ضدحملات داشت و چند بار نیز موقعیت های خوبی کسب کرد که با بی دقتی بازیکنان ملوان موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت.
در دقیقه ۸۶ بازی محسن بنگر در محوطه جریمه ملوان با درواز‌ه‌بان این تیم تک به تک شد که صادقی روی بازیکن پرسپولیس خطای پنالتی مرتکب شد و داور بازی صادقی را از میدان اخراج کرد تا مازیار زارع مجبور شود به دلیل انجام هر سه تعویض ملوان درون دروازه قرار بگیرد.
گابریل بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۸۹ پشت ضربه پنالتی ایستاد اما مازیار زارع ضربه این بازیکن را با یک شیرچه عالی مهار کرد تا در تاریخ ملوان جاودانه شود.

دقایق اضافه این بازی نیز با حملات پیاپی سرخ پوشان پایتخت ادامه پیدا کرد که با تیز هوشی بازیکنان ملوان نتیجه ای برای پرسپولیس نداشت و بازی با همان یک گل به سود ملوان خاتمه یافت تا هم ملوان بتواند از بحران خود کم کند و هم شاید تیر خلاصی به حمید درخشان سرمربی پرسپولیس باشد.

گفتنی است ملوان در فصل جاری لیگ برتر تنها دو برد داشته که هر دوی آنها در مقابل پرسپولیس بوده است.پرسپولیس هم با این باخت ۲۲ امتیازی باقی ماند و به رده دهم سقوط کرد. این پنجمین باخت متوالی سرخپوشان در این فصل است.

 

Share