فرمانده پلیس راه گیلان بیان کرد

افزایش آمار تصادفات عابران پیاده در گیلان نگران کننده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از افزایش آمار حوادث تصادفات عابران پیاده در این استان به‌ویژه در روزهای اخیر ماه جاری خبر داد.مهیار رستگار با اشاره به اینکه تمام محورهای استان باز است، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی گیلان وجود ندارد و رانندگان با رعایت مقررات و توجه به قوانین می‌توانند تردد ایمنی را داشته باشند.

آمار حوادث تصادفات عابران پیاده در گیلان افزایش یافته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از افزایش آمار حوادث تصادفات عابران پیاده در این استان به‌ویژه در روزهای اخیر ماه جاری خبر داد.آمار حوادث تصادفات عابران پیاده در گیلان افزایش یافته است

مهیار رستگار با اشاره به اینکه تمام محورهای استان باز است، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی گیلان وجود ندارد و رانندگان با رعایت مقررات و توجه به قوانین می‌توانند تردد ایمنی را داشته باشند.

وی آمار حوادث مربوط به عابران پیاده در گیلان را نگران کننده خواند و تصریح کرد: آمار حوادث تصادفات عابران پیاده در سال جاری به ویژه روزهای اخیر این ماه افزایش یافته است.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر اینکه رانندگان در جاده‌های مسکونی برون‌شهری نهایت دقت را در هنگام رانندگی داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه بیشتر جاده‌ها و مناطق حاشیه راه‌های گیلان مسکونی است، رانندگان باید با رعایت و دقت کامل رانندگی کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

وی استفاده از پل‌های عابر پیاده را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: عابران پیاده باید از پل‌های احداث شده به هنگام عبور از عرض خیابان استفاده کنند تا سلامت و ایمن بمانند./فارس

Share