در جاده های گیلان اتفاق افتاد

۳ کشته و ۷مجروح بر اثر حوادث رانندگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس‌راه گیلان تلخ‌ترین حادثه مرگبار روز گذشته را مرگ دختری ۱۵ ساله بر اثر بی‌احتیاطی یک راننده عنوان کرد و ادامه داد: روز گذشته طیف مختلفی از عابران پیاده بر اثر حوادث رانندگی کشته و مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،فرمانده پلیس‌راه گیلان گفت: در تصادفات رانندگی در جاده‌های استان ۳ عابر پیاده کشته و ۷ نفر مجروح شدند.

rastegharمهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورها به جزء پونل به خلخال باز است.

وی با بیان اینکه محور مذکور به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن با هماهنگی‌های صورت گرفته مسدود شده است، افزود: محور کوهستانی اسالم به خلخال به عنوان جایگزین استفاده می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه گیلان تردد در محور اسالم به خلخال را با زنجیر چرخ امکان‌پذیر خواند و گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان ضروری است.

رستگار با اشاره به اینکه دیگر محورها مشکل ترافیک ندارند، خاطرنشان کرد: رانندگان باید با رعایت قوانین و احترام به قانون رانندگی کنند.

وی از رشد چشمگیر آمار تصادفات مربوط به عابران پیاده در جاده‌های گیلان خبر داد و افزود: روز گذشته در تصادفات رانندگی جاده‌های گیلان هفت عابر پیاده مجروح و سه نفر کشته شدند.

این مسئول تلخ‌ترین حادثه مرگبار روز گذشته را مرگ دختری ۱۵ ساله بر اثر بی‌احتیاطی یک راننده عنوان کرد و ادامه داد: روز گذشته طیف مختلفی از عابران پیاده بر اثر حوادث رانندگی کشته و مجروح شدند.

رستگار با تأکید بر اینکه شرایط رانندگی در جاده‌های استان خاص است، یادآور شد: تمام جاده‌های گیلان در کنار محل‌های مسکونی قرار دارند و رانندگی باید با احتیاط و رعایت قانون انجام شود.

وی تخطی از سرعت مطمئنه را عامل وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌های گیلان و افزایش مرگ عابران پیاده دانست و گفت: رانندگان به تابلوهای هشدار دهنده توجه ندارند و این مسئله نیز یکی از عوامل مهم تصادفات است.

rtel final1

Share