رایزنی کاظمی و صابر با چمران

پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار منتخب رشت بر اساس ضوبط قانونی هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه از انتخاب شهردار جدید رشت توسط شورای شهر حمایت می‌کنیم، گفت: پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار منتخب رشت بر اساس ضوبط قانونی از وزارت کشور هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه از انتخاب شهردار جدید رشت توسط شورای شهر حمایت می‌کنیم، گفت: پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار منتخب رشت بر اساس ضوبط قانونی از وزارت کشور هستیم.

۱۳۹۳۱۰۰۸۱۶۵۹۴۰۹۰۲۴۳۹۲۳۲۳عباس صابر رئیس شورای اسلامی شهر رشت و مسعود کاظمی شهردار منتخب این شهر با مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در این دیدار با تبریک انتخاب شهردار جدید رشت، اظهار داشت: شوراهای اسلامی تجلی مردم‌سالاری دینی و تبلور حضور مردم برای مدیریت و اداره شهرها و روستاها بوده و انتخاب شهردار از حقوق قانونی شوراهای اسلامی شهرها است.

مهدی چمران با تصریح بر اینکه استقلال شوراها به عنوان پارلمان محلی حفظ شود، افزود: شوراهای اسلامی با تعامل مسئولان محلی برای توسعه شهرها و روستاهای کشور به نمایندگی از مردم حضور دارند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر رشت نشان داده که با احترام به نظرات مسئولان در تصمیم‌گیری مستقل است، گفت: انتخاب شهردار جوان از بین اعضای شورا نشان دهنده اعتماد متقابل شورانشینان به یکدیگر است.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: از انتخاب شهردار جدید رشت توسط شورای شهر حمایت می‌کنیم و پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار منتخب رشت بر اساس ضوبط قانونی از وزارت کشور هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهر رشت، اظهار داشت: شورای اسلامی رشت در حوزه توسعه زیرساخت‌ها فعال شده و در سال ۹۴ بر اساس طرح‌های مطالعاتی به پایان رسیده کلانشهر رشت به یک کارگاه عمرانی برای خدمت بیش از پیش به مردم تبدیل می‌شود.

عباس صابر با تقدیر از حمایت‌ها و همراهی مسئولان گیلانی برای توسعه پایدار و همه‌جانبه رشت، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر رشت در نشست ۲۹آذر ۹۳ با بررسی برنامه‌های کاندیداهای شهرداری رشت، مسعود کاظمی از اعضای شورا را با اکثریت مطلق آرا به عنوان شهردار رشت انتخاب کردند.

شهردار منتخب رشت نیز در این دیدار با اشاره به بررسی راهبردهای کلان توسعه رشت، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر رشت مشاوران امین شهرداری هستند و نقش هدایت و راهبری سیاست‌های کلی شهرداری را بر عهده دارند.

مسعود کاظمی افزود: شورا و شهرداری رشت به عنوان مجموعه مدیریتی شهر با همدلی و تعامل حداکثری برنامه‌های جامع شهری را اجرا می‌کنند و بنده به نوبه خود سپاسگذار اعتماد همکارانم در شورای رشت هستم.
/تسنیم

Share