نماینده آستارا با تکذیب درگیری :

نعیمی رز:من تنها کسی بودم که به طرف مطهری رفتم و او را هل دادم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نعیمی رز گفت: من تنها کسی بو‌دم که به طرف مطهری رفتم. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست دارند ‌ماجرا بزرگ شود. درگیری ‌آن گونه که گفته شد، نبود‌ و فقط در حد هل دادن همدیگر بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روز گذشته، برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس در اعتراض به سخنرانی علی مطهری به وی حمله کردند و برای دقایقی، جو مجلس را به آشوب کشاندند.

naeimiتابناک نوشت: ادامه روند اعتراظات که با شعار «الله اکبر» و «مرگ بر فتنه‌گر» همراه بود، باعث شد تا کنترل جلسه از دست رئیس جلسه خارج شود و برای دقایقی اعلام تنفس کنند.

بنا بر این گزارش، این اقدام نمایندگان با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد، به گونه‌ای که برخی دیگر از نمایندگان به رفتار حمله کنندگان به مطهری اعتراض کردند و بر این باور بودند که نمایندگان مجلس می‌توانند از تریبون مجلس دیدگاه‌ها و عقاید خود را بیان کنند.

اما نکته جالب اینجاست که یک رقابت عجیب بین کسانی که در هجوم علیه مطهری شرکت داشتند، ایجاد شده است!

به گفته رسانه‌ها، فتح الله حسینی، قاضی‌پور، نعیمی زر، موسوی‌نژاد، نبویان و… جزو کسانی بودند که ‌برای پایین آوردن این نماینده نزدیک تریبون شده بودند.

ولی در مصاحبه‌ موسوی‌نژاد با یکی از رسانه‌ها، اصرار وی بر این بوده که خود او تنها بوده و نماینده دیگری در آنجا نبوده است، همچنین نمایندگان دیگر نیز کم و بیش ادعاهایی شبیه به این ‌دارند، به گونه‌ای که صفر نعیمی زر نیز در این باره به تابناک می‌گوید، او تنها در آنجا بوده و فرد دیگری در آنجا نبوده است.

نعیمی زر درباره رویدادهای روز گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من هم یکی از افرادی بودم که در زمان شروع بحث‌ها ‌نزدیک صحنه بودم که در‌گیری کوچکی بین نمایندگان و علی مطهری روی داد.دیارمیرزا

این نماینده گفت: من تنها کسی بو‌دم که به طرف مطهری رفتم. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست دارند ‌ماجرا بزرگ شود. درگیری ‌آن گونه که گفته شد، نبود‌ و فقط در حد هل دادن همدیگر بود. آقای مطری من را هل داد؛ اما اینکه می‌گویند درگیر شده‌اند، این طور نبوده و کسی، دیگری را نزده است.

وی گفت: هر که ‌غیر از این بگوید دروغ است، زیرا درگیری نبوده و من فقط رفتم پیش مطهری و گفتم: وقتی صحبت‌هایت خریدار ندارد، چرا ادامه می‌دهی؟ وی در محکومیت قوه قضاییه حرف می‌زد‌ و مدعی بود این افراد باید حصرشان شکسته شود.

وی در خصوص چگونگی این ماجرا گفت: کسانی که ارزشی هستند، باید از آرمان‌های امام و اهداف نظام و مطالبات مردم دفاع کنند، اگر غیر از این عمل کند، به معنی آن است که خط قرمز را زیر پای گذاشته‌اند. هم‌اکنون ما دو خط قرمز داریم؛ یکی رهبری است ‌و دیگری بحث فتنه ‌که قابل گذشت نیستند.

نعیمی گفت: روز گذشته مطهری به جایی رسید که قوه مقتدر قضاییه را زیر سؤال برد. دریافت پاسخ‌ ـ از طریق نامه ـ به نامه‌‌‌ای که به قوه‌قضاییه نوشته بود،‌ وی را جریحه‌دار کرده بود و در حقیقت ارضا نشده بود و معلوم بود ‌رفتار وی در جهت عدم تمکین بود.

همچنین وی چندین بار اسم افرادی را که در حصر هستند، ‌برد و اعلام کرد که قوه قضاییه باید این افراد را از حصر آزاد کند، این در حالی است که در حصر بودن این افراد برای آن‌ها محاسنی دارد و تا به امروز جان آن‌ها را حفظ کرده است، چون چندین بار این را تکرار کرد و در فضای مجلس صدایش پیچید، من در مقام اعتراض به همراه عده‌ای دیگر به ایشان گفتیم شما می‌خواهید اعتراض کنید بکنید، ولی نامی از کسی نبرید.دیارمیرزا

وی ادامه داد: ما به وی گفتیم ‌شما نباید در محکومیت کسی ‌حرفی بزنید. این حرف‌ها در شأن شما نیست و شما رئیس قوه نیستید که معادل یک رئیس قوه خودتان را ببینید و برای وی ایراد بگیرید، و نباید نام‌ افرادی را که مردم از آن‌ها نفرت دارند، ببرید.

این نماینده گفت: من این حرف‌ها را زدم، ولی ایشان به ادامه سخنرانی پرداختند و پس از آن هم نمایندگان شروع به شعار دادن کردند. من رفتم پیش وی ایستادم و گفتم: علی آقا‌‌ ـ با همان لحنی که همیشه به وی می‌گویم ـ حرفت خریدار ندارد و همکارانت اجازه سخنرانی نمی‌دهند. بیا پایین و بیش از این اصرار نکن که در‌‌ همان جایگاه سخنرانی، ‌من را هل داد و من هم او‌ را هل دادم.

بعد از آن هم من به وی گفتم: ‌وقتی هیأت رئیسه تذکر داد و صحبت‌ها به گونه‌ای نیست که عامه پسند باشد و ‌احترام خود و همکارانت را نگه نمی‌داری، ادامه نده. سپس ‌به وی گفتم: این حرف‌ها چیزی نیست که مردم دوست داشته باشند بشنوند و در ‌‌نهایت دوستان آمدند و وی را به پایین آوردند.

اما یکی دیگر از نمایندگان ‌نزدیک به تابناک، پس از تماس خبرنگار تابناک با وی، ضمن رد درگیری بین نمایندگان گفت‌ که نمی‌تواند صحبت کند و باید در جای دیگری باشد.

نادی قاضی‌پور هم در این باره گفت: من نمی‌خواهم در این باره حرف بزنم. مطهری یک بار هم نگهبانی نداده و یک شب گرسنه نخوابیده است. ما باید حافظ نظام و مردم باشیم؛ اینکه می‌گویند وی را زده‌اند، شایعه است و کسی با کسی درگیر نشده است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share