اختتامیه نمایشگاه «گیل فود» برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو؛چهارمین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و آشامیدنی، صنایع و فناوری های مرتبط و جشنواره غذا برگزار شد. فاطمه قدیمی ضمن تقدیر از موسسه ایده پرداز در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه گیل فود، اظهار داشت:برگزاری نمایشگاههای بین المللی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو؛چهارمین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و آشامیدنی، صنایع و فناوری های مرتبط و جشنواره غذا برگزار شد.
۲فاطمه قدیمی ضمن تقدیر از موسسه ایده پرداز در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه گیل فود، اظهار داشت:برگزاری نمایشگاههای بین المللی و همگرایی توانمندیهای فعالان محلی، ملی و منطقه ای در زمینه تولید، بسته بندی و توزیع مواد خوراکی بومی و محلی، به تنهایی در حوزه اقتصادی منجر به روابط متقابل بین مصرف کننده و تولید کننده می گردد بلکه در زمینه ارتباطات بین فرهنگی نیز موثر واقع شود.
وی با تاکید بر حمایت از چنین فعالیت هایی یادآور شد: حمایت از فعالان این عرصه در زمینه برگزاری نمایشگاه یا جشنواره ها وظیفه مسئولین ارگانی و مدیران شهری می باشد.
برنامه های متنوع آشپزی با حضور کارشناس آشپزی سیمای گیلان،خانم نجاتی با رویکرد تشویق عموم به استفاده از غذاهای خانگی و نیز غذاهای محلی گیلانی و برنامه های نمایشی با موضوع تشویق کودکان و نونهالان به استفاده از غذای سالم و عادات صحیح غذایی با حضور عوامل و مجریان توانمند برنامه های کودک شبکه باران از برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

Share