خبرنگار دیارمیرزا از آستراخان گزارش می دهد

تاکید استاندار گیلان بر افزایش مبادلات تجاری با آستراخان روسیه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان بر ضرورت افزایش مبادلات تجاری بین گیلان و آستراخان تاکید کرد و افزود: استفاده از فرصت دریا و ارتباط دریایی و همچنین افزایش تسهیلات صدور ویزا در گسترش این روابط بسیار موثر است.

 336اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه اظهار داشت:برپایی این نمایشگاه‌ها نشان دهنده روابط خوب دو کشور ایران و روسیه و همچنین دو استان‌گیلان و آستراخان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی دیارمیرزا به آستراخان ,استاندار گیلان با بیان اینکه نگرش دولت تدبیر و امید افزایش ارتباطات با جهان است تصریح کرد: اراده دولت یازدهم درخصوص تعمیق روابط با کشورهای همسایه و ارتباطات استان‌های مرزی بیشتر است

نجفی در ادامه افزود:باید از فرصت خوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و روسیه برای توسعه‌ی روابط استان‌های گیلان و آستراخان به خوبی بهره بگیریم و تلاش کنیم این روابط حسنه منجر به افزایش مبادلات تجاری شود .

استاندار گیلان بر ضرورت افزایش مبادلات تجاری بین گیلان و آستراخان تاکید کرد و افزود: استفاده از فرصت دریا و ارتباط دریایی و همچنین افزایش تسهیلات صدور ویزا در گسترش این روابط بسیار موثر است.
گفتنی است نمایشگاه توانمندی های اقتصادی ایران با محوریت اتاق بازرگانی و صنایع, معادن و کشاورزی گیلان و با حضور ۵۴ شرکت ایرانی برگزار می شود و در مدت سه روز توانمندی های ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share