فاضلی در مراسم معارفه سرپرست اداره ارشاد لاهیجان

اجازه ورود حواشی سیاسی به عرصه فرهنگ و هنر را نداده و نخواهم داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: اجازه ورود حاشیه های سیاسی به عرصه فرهنگ و هنر را نداده و نخواهم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: اجازه ورود حاشیه های سیاسی به عرصه فرهنگ و هنر را نداده و نخواهم داد.

221298_origمراسم تودیع ابراهیم رامین فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و معارفه شاهین جهانگیربلورچیان، صبح امروز سه شنبه  ۴ آذر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین ادارات و هنرمندان لاهیجان در این اداره برگزار شد.

فیروز فاضلی در این مراسم گفت: در مدیریت فرهنگی ورود به عرصه حاشیه های سیاسی ممنوع است، درست است که فرهنگ همراه ماست، سیاست همراه ماست، اما حاشیه های سیاسی در فرهنگ معنا ندارد؛ بنده نیز اجازه ورود حاشیه های سیاسی به حوزه فرهنگ و هنر را نداده و نخواهم داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: مدیریت جهادی دارای سه عنصر است: صداقت، سلامت و کار.

وی در ادامه از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری این شهر تقدیر و تشکر و اظهار کرد: فراخوان ساخت مجتمع برای مناقصه عمومی بزودی در مطبوعات انتشار خواهد یافت که از سرپرست جدید این اداره می خواهم به جد پیگیر تکمیل مجتمع باشد.

فاضلی گفت: فرهنگ به منزله جورچینی است که از تکه های مختلف تشکیل شده؛ نگاه تک بعدی به فرهنگ یک آسیب به شمار می آید و من از مدیریت جدید انتظار دارم که به فرهنگ به دید مجمع الجزایر نگاه کند.

این مسئول فرهنگی استان در ادامه ضمن اعلام آمار مراکز فرهنگی و هنری، خواستار پر رنگتر شدن فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان شد.

فاضلی ضمن اشاره به به معضل موازی کاری در عرصه فرهنگ و هنر افزود: ادارات شهرستان باید هم افزایی داشته باشند یعنی اینکه در انجام کارهای فرهنگی، تقویم فرهنگی داشته باشند؛ هم افزایی با دگر افزایی فرق می کند یعنی یک هویت مستقل داشته باشند و مطابق آن هویت مستقل عمل کنند.

به گفته وی؛ آنچه که باعث می شود در عرصه مدیریتی موفق باشیم نگهداری زیر مجموعه ای است که با ما همکاری می کنند؛ مدیری که بتواند دل را تسخیر کند، پایا و پویا خواهد بود.

مراسم-تودیع-و-معارفه-رییس-اداره-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-شهرستان-لاهیجان-5شاهین جهانگیر بلورچیان، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: در عرصه فرهنگ و هنر نیز همچون نامگذاری امسال خدمتی با مدیریت جهادی است که باید خالصانه تلاش کرد.

وی افزود: هنر حرکتی برای رسیدن به ذات اقدس الهی است و هنرمندان به صورت های مختلف عشق به معبود را بیان می کنند.

بلورچیان از نماینده لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و فرماندار و امام جمعه شهرستان به دلیل اعتماد دوباره به خود قدردانی کرد و افزود: حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر باعث خواهد شد وظیفه ما برای خدمت رسانی بیشتر شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تمام توان خود را برای ادامه ساخت مجتمع فرهنگی و هنری و توجه به همه انجمن های هنری و هنرمندان انجام خواهیم داد.

در پایان ضمن اهدای حکم انتصاب به شاهین جهانگیر بلورچیان، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، با اهدای لوح سپاس از زحمات ابراهیم رامین فر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

Share