حرکت نیروهای پیشمرگه به سمت کوبانی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با اینکه تقریبا یک هفته از خبر اعزام نیروهای پیشمرگه ی کرد به منظور یاری نیروهای محاصره شده در شهر کوبانی میگذرد ، با این حال این نیروها هنوز به داخل شهر نرسیده اند . ترکیه همواره مانع حضور نیروهای پیشمرگه بوده تا اینکه سرانجام زیر فشارهای بین المللی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با اینکه تقریبا یک هفته از خبر اعزام نیروهای پیشمرگه ی کرد به منظور یاری نیروهای محاصره شده در شهر کوبانی میگذرد ، با این حال این نیروها هنوز به داخل شهر نرسیده اند .
ترکیه همواره مانع حضور نیروهای پیشمرگه بوده تا اینکه سرانجام زیر فشارهای بین المللی مجبور به پذیرفتن این عمل شد . آخرین گزارش ها حاکی از نزدیک شدن پیشمرگه ها به گذرگاه مرزی مرشد پینار دارد.باید دید با ورود این تعداد نیرو چه تغییراتی در جبهه ی نبرد کوبانی ایجاد خواهد شد.

طی دو روز اخیر مناطق تحت سیطره ی داعش و اکراد در شهر جنگ زده ی کوبانی تغییر چندانی نداشته است. درگیرهای پراکنده در اطراف مربع امنیتی و دیگر نقاط در جریان است.
بنابه گفته ی منابع آگاه امروز داعش ارتباط خود را با ۳۰ نفر از نیروهایش در شمال غربی مربع امنیتی از دست داد . هنوز از سرنوشت این نیروها خبری در دسترس نیست.

B1HBqrbCEAA4_KF B1HPOb4IIAA6HA6 B1HxdNEIgAELKvc kkrd pishmarg (1) kkrd pishmarg (2) proxy

Share