داعش همچنان تهدید می کند

تصاویر خیابان‌گردی داعش با ۲۱ گروگان کُرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، درحالی‌‌که یکی از فرماندهان نیروی پیشمرگه از گفت‌وگوی دولت اقلیم کردستان با عناصر گروه تروریستی داعش درباره مبادله اسرا میان دو طرف خبر داده بود گروه داعش با انتشار فیلمی تهدید کرد که چند نفر از نیروهای پیشمرگه را زنده خواهد سوزاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، درحالی‌‌که یکی از فرماندهان نیروی پیشمرگه از گفت‌وگوی دولت اقلیم کردستان با عناصر گروه تروریستی داعش درباره مبادله اسرا میان دو طرف خبر داده بود گروه داعش با انتشار فیلمی تهدید کرد که چند نفر از نیروهای پیشمرگه را زنده خواهد سوزاند.

آنا نوشت:«محمد قادر» فرمانده نیروهای پیشمرگه در محور داقوق گفته بود: گروه داعش تعدادی از افراد عشایر استان کرکوک را نزد نیروهای پیشمرگه برای گفت‌وگو درباره موضوع مبادله اسرای دو طرف اعزام کرده است.

گروه تروریستی داعش که ۵۰ شهروند عراقی را در شهر «هیت» در شمال غربی شهر «رمادی» زنده سوزانده است روز شنبه نیروهای پیشمرگه را که اعلام شده بود در استان کرکوک عراق به اسارت گرفته‌اند در خیابان‌های کرکوک گرداندند.

در فیلم منتشر شده عناصر داعش ۲۱ نیروی کُرد را با لباس نارنجی در قفس فلزی قرار دادند و در خیابان‌های کرکوک گرداندند. آن‌ها نیروهای پیشمرگه را کافر و خوک خطاب و تهدید کردند آن‌ها را خواهند سوزاند.

در این تصویر ۹ دقیقه‌ای، داعشی‌ها اقدامی ابتکاری صورت دادند و از گروگان‌ها در داخل قفس مصاحبه تلویزیونی گرفتند. سپس این گروگان‌ها از داخل قفس‌ها بیرون آورده و وادار شدند در برابر تروریست‌های داعش زانو بزنند.

Share