با حضور فرماندار رشت و مدیرکل بنیاد شهید

جلسه بررسی مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر بخش سنگر برگزار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاجلسه بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران بخش سنگر با حضور فرماندار شهرستان رشت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بخشدار و امام جمعه سنگر و دیگر مسئولین بخش در سالن اجتماعات بخشداری سنگر برگزار شد.

IMG_9590اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران بخش سنگر با حضور سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بخشدار و امام جمعه سنگر و دیگر مسئولین بخش در سالن اجتماعات بخشداری سنگر برگزار شد.

رحیمی بخشدار سنگر در این جلسه با بیان اینکه سنگر زادگاه ۲۵۰ شهید سرافراز است اضافه کرد:سردار شهید تراب پورقلی اولین شهید دفاع مقدس در استان گیلان از بخش سنگر می باشد.
وی در ادامه افزود:با توجه به رتبه ممتاز ایثارگری این بخش در استان، مشکلات خانواده ­های معظم شهدا و ایثارگران زیاد است و از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستاریم نسبت به انجام دیدارهای ماهیانه از خانواده‌ها و بررسی مشکلاتی نظیر طرح پایش سلامت، ایجاد نمایندگی در بخش، ترمیم و بازسازی مزار شهدا که در شانیت مردم انقلابی و شهیدپرور سنگر باشد اقدامات لازم را بعمل آورند.
رحیمی در ادامه خواستار توجه بیشتر به‌ گلزار شهدای شهر سنگر و ایجاد هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید این بخش شد.

در پایان این جلسه مسئولین حاضر از ۳۵ خانواده معزز شهدا دیدار به عمل آوردند و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخته و دستورات لازم را جهت حل آن‌ها صادر نمودند.
IMG_9589  IMG_9591 IMG_9593
IMG_9622IMG_9607 IMG_9614 IMG_9607

Share