مهندس جعفرزاده در چالوس :

تحریم ها ما را بیدار کرد/تصویب خط راه آهن رشت-ساری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون به‌ دنبال نابودی ملت ما و گرفتن انتقام از جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  غلامعلی جعفرزاده پیش از ظهر امروز در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن چالوس اظهار داشت: ۳۵ سال از پیروزی انقلابی می‌گذرد که دشمن از همان ابتدا قصد براندازی آن را داشت،اما به برکت خون شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری این نظام همچنان مقتدر و پابرجا ‌است.

jafarzadeh-300x180

وی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قدردانی کرد و افزود: حضور در این اجتماع علاوه بر ذخیره آخرت برای مسلمانان،دل شهدا را نیز شاد کرد.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و مشاورانش از این اجتماع گسترده درس می‌گیرد چرا که آنان هرگز مردم ما را نشناختند.

وی به نرمش قهرمانه که از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است اشاره کرد و گفت: بحث هسته‌ای صرفا یک بهانه است، دشمن دوست ندارد تا ما شعاری را که ۳۵ سال بر اساس آن بقا پیدا کردیم و به این نقطه رسیدیم پا برجا بماند و دنیا روی ما حساب باز کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر دشمن امروز موضوع هسته‌ای را بهانه قرار داد،فردا نیز موشک‌ها و مباحث علمی ما را دستاویز قرار می‌دهد چون هدف دشمن نابودی ملت ما است.

وی با اشاره به پیام‌های ناشی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام داشت: دشمن بداند ملتی که ۳۵ سال تمام فراز ،نشیب‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان را سبک شمرد و مقاومت کرد به‌کوری چشم آنان همچنان پا برجا ‌است و دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

جعفرزاده متذکر شد: ملتی که وفادار به رهبری و اصل ولایت است و گوش به‌فرمان رهبر است باید این مسیر را ادامه دهد و بداند که ذره‌ای کوتاهی موجب نابخشودگی ما توسط تاریخ و شهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر امروز شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داریم به‌ دلیل این‌ است که می‌‌خواهیم روی پای خود بایستیم.

نماینده مردم رشت اظهار داشت: اعمال تحریم از سوی دشمن برای ما یک برکت است چرا که موجب شده است تا ما نقاط ضعف خود را بشناسیم و در صدد پر کردن آن باشیم.

تصویب احداث خط راه‌آهن رشت به ساری

نماینده مردم رشت  تصریح کرد: تحریم ما را از خواب آلودگی بیدار کرد و در حقیقت آخرین حربه دشمنان بر علیه ما بود، اما دشمن باید آگاه باشد که ما از این پیچ نیز به ‌سلامت می‌گذریم.

وی در ادامه به بوجه‌نویسی سال ۹۳ اشاره کرد و عنوان داشت: از اتفاقات مثبتی که در بودجه‌ نویسی سال ۹۳ اتفاق افتاد خط راه‌آهن رشت به ساری است که از شهرستان چالوس می‌گذرد.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: این طرح در مجلس شورای اسلامی به ‌تصویب رسید و با اجرای این طرح حلقه مفقوده‌ای که در آن قرار داریم و مانع توسعه بخشی از استان شده ‌است، برطرف می‌شود.

وی خسارات ناشی از برف اخیر را به ویژه برای کشاورزان مهم دانست و اعلام کرد: اختصاص هزار میلیارد تومان بودجه برای توسعه کشاروری و رفع مشکلات کشاورزان نیز از دیگر اتفاقات خوشایند بودجه سال ۹۳ است که به ‌برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل شد./فارس

Share