بررسی حقوق مالکیت اراضی ساحلی استان در ستاد تسهیل امور سرمایه گذاری و کارآفرینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دومین نشست ستاد تسهیل امور سرمایه گذاری و کارآفرینی به ریاست استاندار گیلان عصر امروز در استانداری برگزار شد.

jpg2490 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دومین نشست ستاد تسهیل امور سرمایه گذاری و کارآفرینی به ریاست استاندار گیلان عصر امروز در استانداری برگزار شد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر و بررسی‌های کارشناسی درخصوص تعیین تکلیف اعطای سند مالکیت برای تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی از اراضی شهر صنعتی رشت ، پروژه احداث سیستم جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه شهر صنعتی رشت و تبیین مالکیت حقوقی اراضی ساحلی استان تصمیم گیری شد.

دکتر محمد علی نجفی حل مشکلات سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال پایدار را از جمله اهداف تشکیل این ستاد دانست و افزود : حل مشکلات سرمایه گذاران در جهت افزایش تولید و کار آفرینی از جمله اولویت های مهم به شمار می رود و دستگاههای اجرایی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و در جهت تحقق این مهم تلاش کنند .

نماینده عالی دولت در گیلان بر ساخت هر چه سریعتر تصفیه خانه و سیستم جمع آوری فاضلاب شهر صنعتی رشت نیز تاکید کرد و افزود : شهر صنعتی رشت باید در جهت اجرای هر چه سریعتر این پروژه مهم تلاش کند .

استاندار گیلان همچنین بر تشکیل کارگروهی به منظور تبیین حقوق ماکیت اراضی ساحلی جهت سرمایه گذاری با مسئولیت سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تاکید کرد و افزود : لزوم تعریف دقیق جایگاه حقوقی اراضی ساحلی استان به تفکیک هر شهرستان برای تسهیل در امر سرمایه گذاری مورد نیاز است .

دکتر نجفی افزود : تعیین متولی بهره برداری اراضی ساحلی درمناطق مختلف به منظور ایجاد شفافیت لازم برای سرمایه گذاری بسیار مهم است .

Share