نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری

امام حسین قیام کرد تا دین حقیقی جایگزین دین ادعایی و شعاری شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید پیام عاشورا را از مجالس سوگواری دریافت کنیم زیرا آموزه های عاشورا و مکتب امام حسین (ع) مختص همه زمان هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید پیام عاشورا را از مجالس سوگواری دریافت کنیم زیرا آموزه های عاشورا و مکتب امام حسین (ع) مختص همه زمان هاست.ramzani

حجت الاسلام رمضانی در جمع عزاداران و عاشقان حسینی در مسجد امام حسین (ع) صومعه سرا بیان کرد: مسلمانان در ایام محرم شناخت و محبت خود را نسبت به اهل بیت زیاد کنند و سپس از آنها اطاعت کنند.

وی افزود: باید پیام عاشورا را از این مجالس دریافت کنیم و درس را بفهمیم و در زندگی خود الگو قرار دهیم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام حسین از جامعه و حاکمیتی که به دین توجه ندارد و ظلم و ستم به مردم می کرد، رنج می برده، اظهار داشت: دین دشمنان وارونه بود بطوری که دیگر در آن نه امر به معروف و نهی از منکر ، نه نماز و نه حج دیده نمی شد .

وی تصریح کرد: امام حسین قیام کرد تا دین حقیقی جایگزین دین ادعایی و دینی که فقط شعاری بود را بگیرد.

وی دین شناسی، دین باوری و سپس دینداری را از ویژگی های یک فرد دیندار برشمرد و افزود: دین وقتی نقش پیدا می کند که فقط در سر زبان نباشد و وارد زندگی های ما شود و ورود دین در زندگی یعنی صداقت ، درستی ، احترام به والدین و تربیت درست فرزندان و ارتباط با قرآن داشتن./ایرنا

Share