استاندار گیلان

گیلان در اجرای طرح هادی روستایی از متوسط کشوری عقب تر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خواست تا این بنیاد در جهت جبران عقب ماندگی های استان در زمینه ی اجرای طرح هادی روستایی تسریع کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خواست تا این بنیاد در جهت جبران عقب ماندگی های استان در زمینه ی اجرای طرح هادی روستایی تسریع کند .
jpg2332 دکتر نجفی در این نشست با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره منشاء خدمات ارزنده ای در کشور بوده است گفت : در استان گیلان نیز ارتقاء و تسریع در خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه توجه ی ویژه ی بنیاد مشکن انقلاب اسلامی را می طلبد .

وی با بیان اینکه استان گیلان در حال حاضر در اجرای طرح هادی روستایی ۱۰ درصد از متوسط کشوری عقب ماندگی دارد گفت : از ۲۵۰۰ روستای استان طرح هادی فقط در ۵۵۰ روستا اجراء شده است .

استاندار گیلان با اشاره به نقش به سزای طرح های هادی روستایی در رونق همه جانبه و توسعه ی پایدار دولت ها گفت : برای جبران این عقب ماندگی اجرای طرح هادی در ۱۳۸ روستا مصوب گردیده است که اجرا ی این طرح ها به ۲۰ میلیارد تومان نیاز است .

وی افزود : به هر میزانی که بنیاد مسکن از اعتبارات ملی برای اجرای این طرح کمک کند این عقب ماندگی ها جبران می شود .

استاندار گیلان با اشاره به جایگاه برتر استان در مسکن مهر خود مالکی بنیاد مسکن گفت : برای تامین زیر ساخت های مسکن مهر این واحد ها ۵۰ میلیارد ریال نیاز است که نیمی از این اعتبار می تواند از طریق منابع ملی بنیاد مسکن کشور تامین شود .

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این دیدار با تایید سخنان استاندار گیلان مبنی بر عقب ماندگی اجرای طرح های هادی روستایی گفت : بنیاد مسکن در صدد است که این عقب ماندگی را جبران کند .

علی رضا تابش همچنین به ساخت ۱۶۴۰ واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن در گیلان گفت : ۱۶۰۰ واحد باقیمانده نیز تا اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد .

وی با اشاره به عزم جزم استاندار ، نمایندگان و مسئولان استان برای رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم گفت : این تلاش که در جهت توسعه و آبادانی استان انجام می شود را در کمتر استانی شاهد هستیم .
jpg2334 jpg2333

Share