در حاشیه آئین تجلیل از برترین های لیگ برتر گیلان

رونمایی از توپ ویژه رقابت های لیگ برتر گیلان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حاشیه آئین تجلیل از برترین های لیگ برتر گیلان جام گیل در فصل ۹۳-۹۲ از توپ رقابت های لیگ گیلان رونمایی شد. در این مراسم که وحید جعفری مدیرعامل شرکت آل اشپورت خاورمیانه نیز حضور داشت از توپ ویژه رقابت های لیگ برتر گیلان جام گیل رونمایی شد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حاشیه آئین تجلیل از برترین های لیگ برتر گیلان جام گیل در فصل ۹۳-۹۲ از توپ رقابت های لیگ گیلان رونمایی شد.

در این مراسم که وحید جعفری مدیرعامل شرکت آل اشپورت خاورمیانه نیز حضور داشت از توپ ویژه رقابت های لیگ برتر گیلان جام گیل رونمایی شد و قرار است از این پس کلیه مسابقات لیگ برتر گیلان با این توپ برگزار شود .

پس از لیگ برتر خلیج فارس و لیگ دسته اول ایران ، لیگ برتر گیلان تنها لیگی در کشور است که با توپ های اختصاصی برگزار می شود .

وحید جعفری در خصوص همکاری آل اشپرت با هیات فوتبال گیلان گفت : خوشحالیم که برای اولین بار چنین حرکتی در یک استان اتفاق افتاده و در خصوص نوع توپ مسابقات لیگ گیلان جام گیل  گفت این توپها از نوع ام کونزپت است و بخاطر شرایط جوی گیلان انتخاب شده تا از کمترین سطح جذب آب برخوردار باشد و قرار است لوگوی مسابقات هم بر روی توپ حک شود.

در این مراسم از لوگوی جدید رقایتهای لیگ گیلان جام گیل نیز رو نمایی شد  که نمادی از دریای خزر و باران و استان گیلان میباشد.

111121314topgil

عکس از عرفان تهمتن

 

Share