دیارمیرزا بررسی می کند

حکایت این روزهای باشگاه ملوان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ملوان بندر انزلی که یکی از تیم های باسابقه استان گیلان محسوب می شود فصل ۹۳-۹۴ لیگ برتر ایران را با ناکامی آغاز کرده است و با حاشیه های فراوانی دست و پنجه نرم می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،ملوان بندر انزلی که یکی از تیم های باسابقه استان گیلان محسوب می شود فصل ۹۳-۹۴ لیگ برتر ایران را با ناکامی آغاز کرده است و با حاشیه های فراوانی دست و پنجه نرم می کند.malavan

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، این روز ها اوضاع تیم ملوان اصلا خوب به نظر نمی آید و از این تیم اخبار خوبی به گوش نمی رسد .از یک سو اعتراضات متعدد و درخواست هواداران برای برکناری نصرت ایراندوست و از سوی دیگر حمایت محجوب از این مربی بومی برای ادامه کار در ملوان موجب ناراحتی هواداران شده است. به نظر می رسد مدیر عامل ملوان بندر انزلی بی توجه به اعتراضات به انتخاب خود ایمان دارد و امیدوار به بازگشت روز های درخشان به اردوی ملوانان است .

وخامت اوضاع باشگاه ملوان زمانی اشکار تر شد که در بازی گذشته ملوان در مقابل گسترش فولاد تبریز شاهد اتفاق نادری در سطح فوتبال ایران و شاید جهان بودیم . مازیار زارع کاپیتان تیم ملوان  ناگهان بازوبند کاپیتانی را از بازوی خود جدا کرد و به هم‌تیمی خود رافخایی داد.و  پس از آن با هواداران خداحافظی کرد و قصد بیرون رفتن از زمین بازی را داشت که البته با وساطت مربیان و بازیکنان از رفتن منصرف شد. اما این تمام اتفاقات رخ داده در باشگاه ملوان بندر انزلی نبود و به تازگی یک خبر دیگر باعث شوک به هواداران ملوان شد و آن خداحافظی عجیب و غریب مهرداد اولادی از فوتبال بود .

مهاجم تیم ملوان بندر انزلی که علت خداحافظی خود را  فشار روحی روانی عنوان کرده بود در قسمتی از مصاحبه خود با خبرنگار فارس این چنین می گوید :کاری کردند که امروز در ۲۸ سالگی خداحافظی کنم و صد در صد تصمیمم عوض نخواهد شد. از امروز دنبال کار دیگری می روم بلکه دست از سرم بردارند.

مصاحبه اولادی  نشان از عزم جدی وی برای کناره گیری از دنیای فوتبال بود و همه به این باور رسیده ودند که وی دیگر به فوتبال باز نمی گردد.

اما در اتفاقی نادر که عموما  جز در ایران در کشور دیگری رخ نمی دهد در کمتر از یک روز از مصاحبه خود ۱۸۰ درجه تغییر  موضع داده است و از بازگشت مجدد خود به تیم ملوان خبر داده است و این چنین به خداحافظی خود واکنش نشان داده :تمرینات ملوان از پس‌فردا از سر گرفته می‌شود و من هم با قدرت در تمرین حاضر خواهم شد و به هواداران این تیم قول می‌دهم که روزهای خوبی را برای ملوان رقم بزنیم. تصمیم من برای خداحافظی از فوتبال یک تصمیم احساسی بود.

همه این اتفاقات در باشگاه ملوان رخ داده است که نشان از حاشیه های فراوان موجود در این تیم است که امیدواریم تیم ملوان بندر انزلی به زودی به دوران خوب خود برگردد و به حاشیه های موجود پایان دهد  تا دوباره شاهد حضور پرشور تماشاگران در استادیوم تختی و پویایی فوتبال انزلی و گیلان باشیم.

Share