توسط هیأت مدیره باشگاه

شرایط واگذاری امتیاز داماش اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیأت مدیره باشگاه داماش گیلان شرایط واگذاری تیم فوتبال این باشگاه را به هیأت فوتبال استان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیأت مدیره باشگاه داماش گیلان شرایط واگذاری تیم فوتبال این باشگاه را به هیأت فوتبال استان اعلام کرد.داماش

طی نامه رسمی شماره ۵۴۰-۵۸/۲ از باشگاه داماش به هیات فوتبال استان , هیات مدیره باشگاه داماش گیلان تشکیل جلسه داد و در مورد وضعیت این تیم در لیگ دسته اول تصمیم گیری کرد. مصوبات هیات مدیره داماش به شرح زیر است:

۱- خوشبختانه در روز ۹۳/۲/۲۸ در مصوبه هیت مدیره این باشگاه تاکید گردید که داماش به فعالیت خود در فوتبال شهر رشت ادامه دهد.

۲- در صورتیکه شخصیت حقیقی و یا حقوقی خواهان در اختیار گرفتن امتیاز داماش گیلان است با تایید هیات فوتبال گیلان و رعایت مفاد زیر این واگذاری امکان‌پذیر است:

الف- تیم داماش به هیچ عنوان از رشت خارج نشود و نام داماش گیلان تغییر نکند.

ب-۵۰ درصد از مبلغ خریداری شده به دیون باشگاه به بازیکنان و کادر فنی اختصاص داده شود که سه میلیارد تومان است.

ج- باشگاه موظف است بازیکنانی که بیش از یکسال قرارداد دارند را حفظ کند و در صورتیکه مدیران جدید باشگاه این تیم را نمی‌خواهند باید قرارداد را فسخ و ضرر و زیان بازیکنان پرداخت شود.

د- فقط حق امتیاز تیم فوتبال داماش گیلان و تیم‌های پایه واگذار می‌شود نه امتیاز باشگاه

ه- با توجه به محدودیت زمانی خریداران ظرف یک هفته باید در مورد واگذاری این تیم اقدام کنند.

و- چون فرصت محدود میباشد مهلتی که می توتنیم برای درخواست واگذاری قایل شویم از یوم جاری لغایت یک هفته میباشد.

در پایان عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش خطاب به الماسخاله گفت : با شناختی که از درایت و مدیریت حضرتعالی دارم امیدوارم به گونه این مهم را هدایت نمایید تا پاسخگوی خیل هواداران جوان این تیم باشد.

Share