فرمانده نیروی انتظامی انزلی خبرداد

کشف اشیاء عتیقه ارزشمند مربوط به سه هزار سال پیش در انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی انتظامی انزلی از کشف اشیاء عتیقه ارزشمند مربوط به سه هزار سال پیش از قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی انتظامی انزلی از کشف اشیاء عتیقه ارزشمند مربوط به سه هزار سال پیش از قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

81241455-5829872سرهنگ ˈ هرمز عشقی ˈگفت : اشیاء عتیقه شامل دو عدد مجسمه ، یک کتیبه ، هشت سنگ حکاکی شده ، سرنیزه آهنی، ۳۶ عدد سکه و زنجیر ، دستبند ، تسبیح، هفت عدد انگشتر ، یک رشته گردنبند،دو عدد کوزه ، یک عدد کاسه مسی، سه عدد النگو و ۱۸۰ عدد سنگ زینتی است .

وی با بیان این که کارشناسان میراث فرهنگی قدمت این اشیاء را مربوط به بیش از سه هزار سال پیش تخمین زده اند، افزود : متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

*کشف ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر

وی در ادامه از کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در تیرماه امسال طی عملیات پاکسازی نقاط آلوده خبر داد .

سرهنگ عشقی خاطرنشان کرد : پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرانزلی با اجرای طرح پاکسازی در تیرماه امسال، عزم راسخ پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را نشان داد.

*دستگیری سارق خودرو

فرمانده انتظامی انزلی همچنین از دستگیری سارق به عنف یک خودرو ال ۹۰ در منطقه آزاد انزلی خبر داد .

وی در تشریح مطلب گفت : در این سرقت مالباخته با تهدید سارقان و استفاده از اسپری اشک آور به اجبار در صندوق عقب خودرو قرار داده شد که با انجام تدابیری موفق به باز نمودن درب صندوق و فرار شد.

به گفته سرهنگ عشقی؛ پس از انجام چهره نگاری از سارقان و بررسی دوربین مدار بسته ، خودروی مسروقه کشف و بعد از مراقبت چند ساعته فردی که قصد سوار شدن به آن را داشت دستگیر و هویت سارق اصلی را فاش کرد .

فرمانده انتظامی بندرانزلی در خاتمه از شهروندان خواست به منظور تامین امنیت اجتماعی موارد مشکوک و مجرمانه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

/ایرنا

Share