در پی اطفاي حريق در خيابان ۱۰۴ گلسار

نخستین کلماتی که آتش نشان رشتی پس از به هوش آمدن بر زبان آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به لطف خداوند، دعای هم میهنان و تلاش ستودنی تیم پزشکی خوشبختانه حال عمومی “حسین تقی زاده” آتش نشان جان برکف رشتی که روز چهار شنبه ۲۵ تیر ۹۳ در عملیات اطفای حریق ساختمان پنج طبقه در خیابان ۱۰۴ گلسار دچار سانحه برق گرفتگی شد، رو به بهبودی است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به لطف خداوند، دعای هم میهنان و تلاش ستودنی تیم پزشکی خوشبختانه حال عمومی “حسین تقی زاده” آتش نشان جان برکف رشتی که روز چهار شنبه ۲۵ تیر ۹۳ در ع1213-1ملیات اطفای حریق ساختمان پنج طبقه در خیابان ۱۰۴ گلسار دچار سانحه برق گرفتگی شد، رو به بهبودی است.

علی مقصودی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت  گفت: این آتش نشان پس از حادثه به علت وخامت حال دربخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوانح سوختگی ولایت بستری شد و بحمدالله هم اکنون با دعای خیرهم میهنان و تلاش ستودنی تیم پزشکی، حال عمومی وی رو به بهبود است.

مقصودی ادامه داد: طی روزهایی که این آتش نشان جان برکف در بخش مراقبت های ویژه بستری بود شهروندان قدرشناس شهر باران با مراجعه به بیمارستان ولایت جویای حال این آتش نشان می شدند واز طرفی دیگر از همان نخستین دقایق بستری این آتش نشان، همکاران آتش نشان وی، مسوولان و مدیران استانی و شهری در بیمارستان حاضر شدند و ضمن پیگیری روند درمان وی از خانواده این آتش نشان دلجویی کردند که جای تشکر و قدر دانی دارد.
نخستین کلماتی که حسین تقی زاده پس از به هوش آمدن بر زبان آورد چه بود؟

سید حسن راضی، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی رشت در باره لحظه به هوش آمدن این آتش نشان جان برکف به خبرنگار تحریریه خبر گفت: به گفته یکی از همکاران که در لحظه به هوش آمدن حسین تقی زاده در کنارش بود وی هنگامی که چشمانش را گشود نخستین کلماتی که بر زبان آورد، این بود ” حریق چی شد؟ ” که این نشان از وظیفه شناسی توام با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر است.

راضی درپایان افزود: “جا دارد که ازسوی خانواده این آتش نشان و کلیه آتش نشانان شهر باران از هم میهنان عزیزی که برای بهبودی این آتش نشان پرتلاش دعا کردند تقدیر و تشکر فراوان به عمل آورم.”

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت/

Share