کوچکی نژاد:دشمن توان آزمایش گزینه حمله نظامی علیه ایران را ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد در جمع فرماندهان و کارکنان آموزش‌ تخصص‌های دریایی رشت به مناسبت هفته دفاع مقدس دلاوری‌های نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس را ستودنی خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد در جمع فرماندهان و کارکنان آموزش‌ تخصص‌های دریایی رشت به مناسبت هفته دفاع مقدس دلاوری‌های نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس را ستودنی خواند.koshake nejad

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ایام دفاع مقدس شفاف‌ترین نقطه تاریخ ایران اسلامی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در مدت هشت سال دفاع مقدس آرزوی ما در جبهه‌ها مقابله رو در رو با آمریکا بود.

وی به نبرد نیروی دریایی ایران با نیروی دریایی آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: مقابله جانانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی آمریکا بود که این موضوع موجب غرور مضاعف تمام رزمندگان ما در جبهه‌ها شد.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: جوانان ما در دفاع مقدس درسی به دشمن دادند که پس از ۲۴ سال از آغاز جنگ هنوز نمی‌توانند به خود اجازه دهند گزینه حمله نظامی را آزمایش کنند به همین دلیل به دنبال گزینه‌های دیگری مانند تحریم‌های اقتصادی می‌روند.

وی مرور تاریخ دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: امروز نیز جوانان این توانمندی را دارند که اگر دشمن تصور تجاوز به کشورمان را داشته باشد با تمام وجود در مقابل دشمن بایستند.

Share