آیت الله عاملی در مسجد الجواد لاکانی رشت:

هدف پیامبر اکرم(ص) از بعثت ساختن یک جامعه آرمانی نبوی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نماینده ولی فقیه و ام جمعه اردبیل با بیان اینکه خداوند نبی مکرم اسلام(ص) را برای هدایت بشریت مبعوث فرمود، افزود: شب بعثت در روایات و احادیث به تجلی اعظم تعبیر شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در مراسم جشن مبعث پیامبراکرم (ص) که با حضور آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه درگیلان وامام جمعه رشت در مسجد الجواد لاکانی رشت برگزار شد،گفت: هدف پیامبر اکرم(ص) از بعثت، سعی کنیم جامعه ما مطابق آن باشد.IMG_3914

آیت الله عاملی با بیان اینکه خداوند نبی مکرم اسلام(ص) را برای هدایت بشریت مبعوث فرمود، افزود: شب بعثت در روایات و احادیث به تجلی اعظم تعبیر شده است.

وی با تاکید براینکه باید تلاش شود فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی در جامعه ما گسترش یابد، اظهارداشت: خانواده ها باید سعی کنند فرزندانشان را از دوران کودکی تحت تربیت دینی و نبوی قرار دهند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برای رسیدن به آرمان نبوی دانست و گفت: ترویج سیره رسول مکرم اسلام(ص) موجب تحقق جامعه مطابق با آرمان های نبوی می شود.

فرمانده قب کوثر قرارگاه خاتم انبیا (ص) سپاه هم در این مراسم با بیان اینکه تاکنون ۷هزار و ۷۰۰ مسجد توسط سپاه در کشور ساخته و بهسازی شده است گفت: تمام راهبردهای سپاه بر مبنای مردم داری،مردم دوستی و مردم نوازی است.

سردا حزنی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تامین نیاز مساجد در روستاهای کشور تا سه سال آینده، افزود: تشکیل مجمع خیران مسجد ساز میتوامند در تحقق این مهم تاثیرگذار باشد.

Share